مسئول دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان:

سمنان در ارائه و ثبت طرح‌های قرآنی دارای رتبه سوم کشور است

نورمحمدی مهلت ثبت و ارائه ایده‌ها و طرح‌های قرآنی را بیستم مهرماه اعلام کرد و گفت: سمنان در ثبت طرح‌های قرآنی در سامانه حمد تاکنون در رتبه سوم استان‌های کشور قرار گرفته است.

 مسؤول دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان مهلت ثبت‌نام طرح‌ها و ایده‌های بدیع، خلاقانه و اثرگذار مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت در سامانه حمد را بیستم مهرماه اعلام کرد.

وی ادامه داد: سمنان بعد از استان‌های خراسان جنوبی و گلستان تاکنون در ثبت این طرح‌ها در سامانه حمد رتبه سوم را به خود اختصاص داده است.

مسؤول دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از ثبت ۱۴ طرح توسط هفت مؤسسه قرآنی استان سمنان در سامانه حمد خبر داد و افزود: مؤسسات قرآنی ندای آسمانی آصال، بوستان نورالحسین (ع) و معرفت علوی از شهرستان سمنان، امیدهای فردا و یاسین از شهرستان دامغان، مصباح المنیر از مهدی‌شهر و سحاب رحمت از میامی تاکنون طرح‌های خود را در سامانه حمد ثبت کرده‌اند.

نورمحمدی، تعداد مؤسسات قرآنی زیرپوشش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان را ۲۸ مؤسسه بیان کرد و گفت: ۲۲ شعبه جامع القرآن نیز با مجوز فرهنگ و ارشاد اسلامی در این استان فعالیت دارند.

وی با تأکید بر اینکه فعالیت‌های آموزشی، تبلیغی و ترویجی و نیز مشاوره‌ای از وظایف مؤسسات قرآنی است، اضافه کرد: دفتر قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی از طرح‌هایی که ویژگی نشر و تبیین مفاهیم قرآنی از زبان فرهنگ و هنر را داشته باشند حمایت می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.