خادمی مردم و ایثار جان برای امنیت کشور، افتخار پلیس است

رییس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی خوزستان با بیان اینکه افتخار پلیس خادمی مردم و ایثار جان برای امنیت کشور است، گفت: نیرو‌های جان برکف فراجا در راه خدمت به مردم و ارتقای امنیت در جامعه ایثارگرانه آماده بذل جان هستند

سرهنگ حسین عیدی امروز در نشست مشترک اعضای شورای شهر اهواز با فرماندهان فراجای خوزستان با تاکید بر اینکه پلیس خادم مردم و مردم حامی پلیس هستند، گفت : حضور موثر و تلاش شبانه روز نیروهای پلیس در تمام عرصه های اجتماعی امنیت آفرین بوده است.

او ادامه داد: پلیس اولین کسی است که مردم برای بیان احقاق حق خود به آن مراجعه می کنند افزود: کار پلیس مقدس و شفاف است و نیروهای پلیس خدمت به مردم را افتخار خود می دانند.

رییس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی خوزستان  با بیان اینکه همراهی پلیس، مردم و مدیران شهری موجب به حداقل رساندن بسترهای جرم می شود، افزود: رفع بسترهای وقوع جرم در خوزستان نقش موثری در کاهش بزه و جرم در استان خواهد داشت که در این مسیر همکاری همه دستگاه ها با پلیس ضروری است.

سرهنگ عیدی می گوید: برگزاری جلسات مشترک میان پلیس و مدیریت شهری برای شناسایی و مقابله با بسترهای جرم موجب مصونیت جامعه در برابر جرایم می شود بر این اساس فراجا آمادگی ارتقای همکاری با مدیریت شهری اهواز را دارد.

او ادامه داد: ایجاد شهر امن، پایدار سازی امنیت، کاهش پرونده های کیفری و به حداقل رساندن آسیب های اجتماعی جز با مشارکت و همکاری مردم و مدیریت شهری با فراجا ممکن نیست.

رییس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی خوزستان با بیان اینکه در روزها اخیر شاهد توطئه دشمنان داخلی و خارجی ایران اسلانی نسبت به خادمان مردم در پلیس بودیم، گفت: شبکه های معاند با موج سواری بر اعتراضات مردم به دنبال هزینه سازی برای کشور است که هوشیاری در این زمینه ضروری است.

در این نشست که با حضور جمعی از فرماندهان و نیروهای یگان های مختلف فراجای خوزستان و به مناسبت هفته پلیس برگزار شد، با اهدای گل از زحمات این نیروهای جان برکف تقدیر شد. پخش بیانات رهبر معظم انقلاب در اهمیت وجود امنیت در کشور و تقدیر از جان فشانی های پلیس در تامین امنیت از دیگر بخش های این نشست بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.