حجت الاسلام پناهیان مطرح کرد؛

کلید آزادی و آبادی جهان در دست ایرانی‌ها

یک کارشناس مذهبی گفت: در عالم امروز ایرانی ها تنها ملت و مکتبی هستند که می توانند ادعا کنند آینده برای آن هاست.

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان، کارشناس مذهبی، در رابطه با قدرت ایران برای نابودی اسرائیل و همچنین با اشاره به برخی از روایات، بیان کرد: در یکی از آیات سوره مبارکه اسراء آمده است: «وقتی وعده ما به سر می‌رسد، بندگانی از خودمان را مبعوث می‌کنیم که انسان‌های بسیار قدرتمندی هستند و صهیونیست‌ها را از خانه هایشان بیرون می‌کِشند و از آن‌ها انتقام می‌گیرند و نابودشان می‌کنند.»

حجت الاسلام پناهیان گفت: به طور مکرر، امام صادق (ع) از امام باقر (ع) پرسیدند که این بندگان قدرتمند سختگیری که صهیونیست‌ها را از خانه هایشان بیرون می‌آورند و نابودشان می‌کنند چه کسانی هستند؟ و حضرت (ع) هم فرمودند: ایرانی ها. 

این کارشناس مذهبی ادامه داد: در یکی از روایت‌ها با اشاره به نابود کردن اسرائیلی‌ها در آخرالزمان آمده است که قبل از خروج قائم آل محمد (عج)، ایرانی ها، اسرائیل را نابود می‌کنند.» و بدنبال آن، وقتی اسرائیل در منطقه نابود شود در تمامی کشور‌ها امنیت و در جوامع اسلامی، آرامش بسیار زیادی برقرار خواهد شد. از اینرو، از تمامی افراد درخواست می‌کنیم که از خانه‌های صهیونیست‌ها فاصله بگیرند و به سمت آن‌ها نروند چراکه چیزی به نابودی صهیونیست‌ها باقی نمانده است و به امام زمان (عج) می‌گوییم: یابن الحسن (عج)، ما با پای قدم‌های شما، اسرائیل را نابود خواهیم کرد. 

حجت الاسلام پناهیان افزود: نخست وزیر منحوس قبلی اسرائیل گفته است ایران به حدی قدرت دارد که دیگر نمی‌توان با نیروی نظامی به جنگ آن رفت بلکه با اینترنت و فضای مجازی و ایجاد بی بند و باری می‌توان به نابودی ایران فکر کرد و به همین دلیل، اسرائیلی‌های بیچاره، تمام انرژی خود را برای این منظور گذاشتند. این در حالی است که حتی کم حجاب‌های کشور حاضر نشدند دست از حجاب خود بردارند.

او گفت: یمنی ها، سوری ها، عراقی‌ها همه به ایران افتخار کرده و مراجع عظام تقلید در نجف اشرف از رهبر تقدیر می‌کنند، در حالی که ایرانی‌ها نمی‌خواهند سروری کنند و در مقابل، ایرانی‌ها جهان را آزاد و آباد خواهند کرد.

حجت الاسلام پناهیان ادامه داد: طبیعی است که تمدن رو به اضمحلال غرب در مقابل کشور ما دست و پا بزند و مقاومت کند و به همین دلیل، می‌خواهند لحظه‌های جان دادن خود را به تأخیر بیندازند چراکه آن ها، دیگر راهی جز نابود شدن در مقابل ایران ندارند. 

این کارشناس مذهبی افزود: باید بیشتر یاد امام زمان (عج) کرد و چند قدم بیشتر تا صبح مسرت بخش باقی نمانده است و کسی جز ما آینده ندارد و بی بند و باری، هرزگی، لیبرال دموکراسی و تمامی مکتب‌های سیاسی که در عالم عرض اندام کردند هیچ کدام در آینده جایی نخواهند داشت و تنها ملت و مکتبی که در عالم امروز فریاد می‌زند و می‌تواند ادعا کند آینده برای ماست، ایرانی‌ها هستند که پیرو امام زمان (عج) هستند.

او خاطرنشان کرد: هیچ کسی، هیچ روشنفکری، هیچ سیاستمداری، هیچ فرهنگی در عالم، حتی ادعای این را ندارد که آینده برای آن هاست جز ایرانی‌ها که این ادعا را محقق خواهند کرد همان طور که تاکنون محقق کرده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار