مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان:

مقاوم سازی همه واحد‌های مسکونی روستایی تا سال ۱۴۱۰ به اتمام می‌رسد

خواجه ای گفت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته تا سال ۱۴۱۰ مقاوم سازی همه واحدهای مسکونی روستایی در استان زنجان به اتمام می رسد.

رضا خواجه‌ای مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان، به مقاوم سازی واحد‌های مسکونی روستایی در استان زنجان اشاره کرد و گفت: تاکنون ۵۵ درصد واحد‌های مسکونی روستایی زنجان مقاوم سازی شده است.

او افزود: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده تا سال ۱۴۱۰ مقاوم سازی همه واحد ها‌ی مسکونی روستایی در استان زنجان به اتمام می‌رسد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان با بیان اینکه عملیات اجرایی هزار و ۷۳۲ واحد آغاز شده است، ادامه داد: هزار و ۴۰۳ واحد نیز در دست طراحی است.

خواجه‌ای با بیان اینکه اغلب متقاضیانی که وجه اولیه این واحد‌ها را پرداخت کرده بودند، با همکاری اداره کل راه و شهرسازی زمین مورد نیاز برای ساخت واحد‌های مسکونی آن‌ها تأمین شده است، گفت: در شهر زنجان ۳۶۸ واحد با همکاری اداره کل راه و شهرسازی در دست احداث است.

او با اشاره به اینکه اجرای پروژه‌های مسکن ملی، به زمان صدور پروانه ساختمانی آن‌ها بستگی دارد، ادامه داد: واحد‌های مسکونی نهضت ملی مسکن در زمان بندی تعیین شده به بهره برداری می‌رسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.