داوری ۲۱۲ قصه‌گو در مرحله استانی جشنواره کانون چهارمحال و بختیاری

با حضور ۴ داور در مرحله استانی جشنواره قصه گویی کانون ۲۱۲ قصه گو در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری تا پایان هفته ملی کودک داوری خواهند شد.

حجت الله آسمند مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه داوران بخش ملی، زبان اشاره و بخش آیینی سنتی در مرحله استانی بیست و چهارمین جشنواره قصه گویی کانون طی ۵ روز متوالی از ۸ تا ۱۷  قصه‌های ۲۱۲ قصه گو را داوری خواهند کرد افزود: در بخش ملی سه داور و در بخش آیینی سنتی با حضور ۱۱ قصه گو یک داور در این دور از مسابقات به داوری خواهند پرداخت.

آسمند با اشاره به اینکه در بخش ملی سه برگزیده در بخش بزرگسال، سه برگزیده در بخش نوجوان و یک برگزیده در بخش پدر بزرگها، مادر بزرگ‌ها و یک نفر در بخش زبان اشاره قرار است به مرحله‌ی منطقه‌ای راه پیدا کنند افزود: داوری این بخش را ملوک مهدیان، زیبا علیخانی و بهار ملک پور از کارشناسان و برگزیدگان بین المللی ادوار مختلف جشنواره‌های قصه گویی به عهده دارند.

وی گفت: در بخش سنتی نیز با داوری شعله ایل بیگی پور از قصه گویان برگزیده بین المللی از بزرگسالان و سه نفر از نوجوانان قرار است به عنوان برگزیده معرفی شوند.


بیشتر بخوانید


آسمند اضافه کرد: رقابت در مرحله‌ استانی بیست و چهارمین جشنواره بین المللی قصه گویی همزمان با هفته ملی کودک از ۱۶ تا  ۲۱ مهر با حضور ۲۱۲ نفر از شرکت کنندگان بخش ملی در سالن اجتماعات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار خواهد شد و حضور عموم علاقه‌مندان در این جشنواره آزاد است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار