رئیس پلیس راهور خراسان شمالی خبرداد

کاهش ۷ درصدی تصادفات فوتی در حوزه درون شهری

خندانی مقدم گفت :در شش ماه نخست امسال ، ۶ هزار و ۷۴۲ فقره تصادف در حوزه درون شهری در سطح استان به وقوع پیوسته است که آمار تصادفات فوتی به نسبت پارسال با کاهش ۷ درصدی همراه بود.

سرهنگ احمد خندانی مقدم گفت: از ابتدای امسال تا پایان شهریور ماه تعداد ۱۲۷۴ مورد تصادف جرحی در سطح استان به وقوع پیوسته که این تعداد تصادف جرحی به نسبت پارسال ۱۷ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

او گفت :  تعداد متوفیان در این مدت ۳۰ نفر بوده که در مقایسه با سال گذشته هیچ تغییری نداشته است،  مجروحان حوادث رانندگی در حوزه درون شهری نیز ۱۴۶۸ نفر بودند که به نسبت پارسال ۱۵ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

رئیس پلیس راهور استان گفت : در ااین بازه زمانی ۵ هزار و ۴۴۱ مورد تصادف خسارتی در سطح استان به وقوع پیوسته است که این تعداد تصادف خسارتی نیز به نسبت پارسال با افزایش ۷۲ درصدی همراه بوده است.

سرهنگ خندانی مقدم گفت : در این بازه زمانی ۱۶۸ هزار و ۸۶۸ برگ اخطاریه برای رانندگان متخلف صادر شده است.

او گفت: از این تعداد اخطاریه صادر شده ۲۸ هزار و ۷۲۰ مورد از آن در حوزه عدم بستن کمربند ایمنی و ۹ هزار و ۹۹۶ مورد نیز در خصوص عدم استفاده از کلاه ایمنی بوده است.

او گفت : در این مدت ۳ هزار و ۴۶۰ دستگاه خودرو و ۱۷۶۰ دستگاه موتورسیکلت نیز توقیف و به پارکینگ منتقل شده اند.

گفتنی است ؛با برنامه ریزی‌های انجام شده کارشناسان پلیس راهور استان به ۱۰ هزار و ۹۴ نفر از شهروندان به مدت ۲۲۰ ساعت آموزش‌های رانندگی را ارائه کرده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.