توزیع یک هزار بسته نوشت افزار در بین دانش آموزان مهرستان

مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: یک هزار بسته نوشت افزار در مناطق روستایی و عشایری شهرستان مهرستان همزمان با سال تحصیلی جدید توزیع شد.

علیرضا میربهاءالدین اظهار داشت: حمایت از دانش آموزان محروم برای ادامه تحصیل از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و در همین راستا به منظور حمایت از زندگی و سلامت دانش آموزان و تسکین آلام بشری در آستانه سال تحصیلی جدید و به همت خیران و همکاری واحد داوطلبان جمعیت هلال احمر ، یک هزار بسته نوشت افزار به همراه کیف، کفش و اسباب‌بازی در مناطق روستایی و عشایری بخش مرکزی شهرستان مهرستان در قالب طرح مهربانی مهر توزیع شد.

وی هدف از اجرای این طرح را کمک و حمایت از دانش‌آموزان نیازمند با بهره گیری از مسؤلیت اجتماعی و ترویج فرهنگ نیکوکاری در میان اعضاء و داوطلبان عنوان کرد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان ارزش تقریبی این اقلام را ۲۹۱ میلیون تومان ذکرکرد .

وی با اشاره به اینکه کمک به اقشار محروم و بی بضاعت جامعه یکی از رسالت‌ها و مأموریت‌های بشردوستانه جمعیت هلال احمر است، افزود : با همت خیران داوطلب همچنین جمعیت هلال احمر استان برای دانش آموز با بیماری آسمی و تنفسی در بخش مرزی آشار یک دستگاه کپسول اکسیژن بهمراه مانومتر تهیه و تقدیم خانواده وی کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار