تجهیزات مشق احسان در سیستان و بلوچستان آماده توزیع است

رییس ستاد اجرایی فرمان امام(ره)در سیستان و بلوچستان گفت: بخشی ازتجهیزات مشق احسان درسطح کشور توزیع می شود که در این استان ۱۳ هزار و ۲۰۰ بسته نوشت افزاربه ارزش 40 میلیاردریال تهیه شده و آماده توزیع است.

 علیرضا راشکی در همایش مشق احساس در زاهدان با تبریک هفته وحدت اظهار داشت: سیستان و بلوچستان پیشانی وحدت اقوام سراسرکشور است و باتوجه به شرایط مرزی باید وحدت مان بیش از پیش حفظ شود که خوشبختانه این را در عمل شاهد هستیم و نظام مقدس جمهوری اسلامی به مساله آموزش این استان توجه ویژه ای دارد.

رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام تصریح کرد: بنیاد برکت وابسته به این ستاد از سال ۱۳۸۶ تاکنون دراستان ۷۴۴ کلاس درس ساخته که باتوجه به میانگین کشوری این رقم دوونیم برابرکل کشور است.

وی با بیان اینکه ستاداجرایی فرمان امام ازسال ۱۳۸۶با ایجاد بنیاد برکت اقدام به ساخت مدرسه کرده است ادامه داد: یک هزار و 238 کلاس نیز در این استان درحال ساخت است.

راشکی با اشاره به سایر خدمات ستاد اجرایی فرمان امام گفت: این ستاد علاوه بر ساخت ۸۸ خانه بهداشت همچنین در زمینه راهسازی، آبرسانی، آموزش، تامین زنجیره غذایی و مشاغل فعالیت داشته است.

وی اظهار داشت: بخشی ازاین اقدامات خدمت به خانواده های زندانیان زاهدان است که این مواردیک اقدام ارزشی محسوب می شود.

بر اساس این گزارش میرعبدی مدیرکل آموزش وپرورش استان نیز درسخنان کوتاهی ضمن تقدیر ازستاداجرایی فرمان امام و بنیادبرکت برای همکاری در ساخت کلاس درس ابراز امیدواری کرد که این همکاری ها ومساعدت ها تاحصول نهایی استمرار داشته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار