افتتاح نخستین مرکز درمان ناباروری سپاه در بیمارستان نجمیه

نخستین مرکز درمان ناباروری در سپاه پاسداران در بیمارستان نجمیه افتتاح شد.

مرکز درمان ناباروری بیمارستان نجمیه صبح امروز با حضور سردار نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران در بیمارستان نجمیه افتتاح شد. سردار نقدی در افتتاحیه مرکز درمان ناباروری بیان داشت: مهمترین مسئله‌ی استراتژیک کشور، حفظ جمعیت جوان ایران می‌باشد که به فضل خدای مهربان، بیمارستان فوق تخصصی نجمیه در حوزه سلامت توانسته است نقشی در دست‌یابی به این هدف مهم با راه اندازی بخش درمان ناباروری ایفا کند.

وی  افزود: مرکز درمان ناباروری بیمارستان نجمیه از اساتید و متخصصان درمان ناباروری و کادر درمانی ماهر و کارشناسان مسلط با امکانات و تجیهزات پزشکی پیشرفته و فضا‌های مورد نیاز مطابق با استاندارد‌های جهانی برخوردار است.

دکتر زهرا رضایی فوق تخصص زنان و زایمان بیان داشت: ابتدا با حضور بیمار در مرکز ناباروری بیمارستان نجمیه از آن‌ها شرح حال گرفته می‌شود و علت اصلی نازایی بررسی می‌شود و باتوجه به تشخیص پزشک مراحل درمان انجام می‌شود. وی افزود: خدمات ارائه شده در این مرکز شامل تشخیص ناباروری و درمان‌های پیشرفته، مشاوره‌های دوران باروری، میکرواینجکشن (ICSI)، لقاح خارج از رحم (IVF)، تلقیح اسپرم به داخل رحم (IUI)، انجماد جنین تخمک اسپرم و بیضه، نمونهبرداری از بیضه (TESE) (PESA)، لاپاراسکوپی و هیستروسکوپی، آنالیز اسپرم، هچینگ جنین، GIFT، ZIFT است که در مرکز درمان ناباروری بیمارستان نجمیه به زوج‌های تحت درمان ارائه می‌نماید.

دکتر ابوالقاسمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) بیان داشت: بیمارستان فوق تخصصی نجمیه یکی از قدیمی‌ترین بیمارستان‌های کشور و از مراکز پرافتخار سپاه پاسداران است. وی افزود: مرکز درمان ناباروری نجمیه با وجود پزشکان و کارشناسان متخصص و فوق تخصص آماده ارائه خدمات به عموم مردم است و در آینده حتما خدمات آموزشی به این مرکز اضافه خواهد شد. دکتر ابوالقاسمی گفت: در سطح نیرو‌های مسلح مرکز ناباروری وجود نداشت و این افتتاح و اتفاق خوب در بیمارستان نجمیه رقم خورد و امیدواریم مراکز بیشتری در سطح کشور به بهره برداری برسند.

مرکز درمان ناباروری سپاه در بیمارستان نجمیه

دکتر سید غلامرضا موسوی رئیس بیمارستان فوق تخصصی نجمیه با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری و سیاست‌های کلی نظام در سال‌های اخیر مبنی بر افزایش جمعیت و فرزندآوری گفت: با هدف حمایت از زوج‌های نابارور، نخسین مرکز درمان ناباروری سپاه پاسداران در بیمارستان نجمیه افتتاح شد. وی افزود: قبل از افتتاح این مجموعه، نیرو‌های شاغل آموزش‌های لازم را گذرانده اند و در حال حاضر در مرکز درمان ناباروری بیمارستان نجمیه به جز همکاران فوق تخصص زنان و زایمان، پزشکان جنین نیز مشغول به کار هستند. دکتر موسوی عنوان کرد: این مرکز روزانه ظرفیت ۳۰ عمل بیمار را دارد که به فضل خدا در حال افزایش آن هستیم.

برچسب ها: ناباروری ، رحم ، اسپرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.