خیران مردم نوعدوست مازندران بیش از ۱۳ میلیارد تومانی در شور عاطفه‌ها به دانش آموزان نیازمندان کمک کردند.

حجت‌الاسلام بشیر عالیشاه مدیر کل کمیته امداد مازندران در رزمایش مواسات و همدلی در مصلی امام خمینی (ره) ساری، گفت:خیرین و مردم نوعدوست مازندران بیش از ۱۳ میلیاردتومانی در شور عاطفه‌ها جهت تهیه لوازم التحریر و بسته‌های فرهنگی برای دانش آموزان نیازمند استان کمک کردند.

او افزود:دراین اوضاع و احوال که در حقیقت دشمنان سعی دارند نظام را ناکارآمد جلوه بدهند وظیفه مسئولین و ما این است که خدمات را بیشترو هدفمندتر به مردم برسانیم.

حجت‌الاسلام عالیشاه گفت: بیش از ۱۵۰ نفراز روحانیت از حوزه علمیه و سازمان تبلیغات در طرح ۳۱۳ با ما همکاری دارند و، چون هر یک از روحانیون به اتفاق همسرانشان ۱۰ الی ۲۰ خانوار رو تحت حمایت‌های فرهنگی دارند به همین دلیل سبد غذایی توسط روحانیت به خانواده‌ها تحویل می‌شود.

او افزود: ۲۶۲ سری جهیزیه به ارزش ۱۱میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان امروز تحویل نوعروسان می‌گردد که تمام آن از اعتبارات امداد است و با پیگیری‌های انجام شده سری دوم ۲۶۰ جهیزیه در حال ارسال می‌باشد.

حجت‌الاسلام عالیشاه گفت: تمام ۲۰۰۰ سبد‌های غذایی به ارزش ۲ میلیارد تومان که امروز توزیع می‌شود با مساعدت خیرین است و از اعتبار کمیته امداد نبوده است.

او ضمن تشکر از همکاری و همفکری و همدلی همه مسئولین و نهاد‌های حمایتی، از ستاد اجرایی فرمان امام در اختصاص ۷۰۰۰ بسته فرهنگی به ارزش بیش از دو میلیارد و دویست میلیون تومان لوازم التحریر به دانش آموزان قدردانی نمود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.