تصویب ۵۰ مصوبه در نشست کارگروه توسعه میبد

استاندار یزد از تصویب ۵۰ مصوبه با ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار و ۷۰۰ میلیارد تسهیلات در میبد خبر داد.

مهران فاطمی استاندار یزد در نشست کارگروه توسعه شهرستان میبد گفت: ۵۰ مصوبه در نشست کارگروه توسعه شهرستان میبد حاصل شد که ۷۰۰ میلیارد تومان در قالب تسهیلات رونق تولید و تبصره‌ای و حمایتی به واحد‌های تولیدی مخصوصا به صنایع نوین و پیشرفته در زمینه‌های قطعه سازی و ماشین سازی اختصاص یافت.

استاندار افزود: ۴۰۰ میلیارد تومان هم از اعتبارات عمرانی به این مصوبات تخصیص یافت.

او گفت: بزرگترین و مهمترین مصوبه‌ای که امروز در نشست کارگروه توسعه شهرستان میبد داشتیم احداث بزرگترین مرکز عالی سلامت پیامبر اعظم با سرمایه گذاری هزار میلیارد تومان از مهمترین مصوبات این نشست بود که با عنایت آیت الله اعرافی و با مشارکت خیرین و سرمایه گذاران بخش خصوصی آغاز می‌شود.

استاندار کمک یک میلیارد تومانی به موسسات قرآنی و انجمن‌های فرهنگی هنری، کمک به شهرداری‌های میبد، بفروئیه و ندوشن، کمک به طرح‌های آبخیزداری نیوک و طرح‌های آبیاری نوین روستا‌ها را از دیگر مصوبات این نشست خواند و افزود: کمک به سالن‌های ورزشی به ویژه کارگری، حمایت از حوزه سلامت، مراکز بهداشت و درمانی و اورژانس، کمک به بیمارستان میبد، و توجه به پروژه‌های عمرانی دانشگاه میبد از دیگر مصوبات این نشست بود.

فاطمی گفت: در بخش راهداری قرار شد حمایت لازم برای تکمیل پروژه یک زیرگذر، تعریض جاده روستا‌های نیوک و صدرآباد ندوشن انجام گیرد.

او مرمت و ساماندهی پروژه های گردشگری، برق رسانی و تکمیل فاضلاب شهرستان میبد را بخش دیگر از مصوبات نشست کارگروه توسعه میبد عنوان کرد و یادآور شد: در حوزه مدارس خیری، بیش از ۳۰ مدرسه خیری با پیشرفت‌های متفاوت درحال احداث است و پرداخت سهم دولت در این زمینه دنبال می‌شود تا حمایت مجدد خیرین را برای تکمیل این پروژه‌ها داشته باشیم.

استاندار با بیان اینکه احیاء و بازسازی تعدادی از گلزار‌های شهدا از دیگر مصوبات این نشست بود گفت: امیداست  با اجرایی شدن این مصوبات شاهد بالندگی بیشتر شهرستان انقلابی میبد باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار