اختصاص ۲۰۰ میلیارد تومان به استان‌های ساحلی کشور

رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی از اختصاص ۲۰۰ میلیارد تومان جهت تکمیل تجهیزات اماکن آبی به استان‌های ساحلی خبر داد.

مهدی حیدری گفت: با دستور مستقیم ریاست جمهوری ۲۰۰ میلیارد تومان به هیات نجات غریق و غواصی در جهت تکمیل تجهیزات اماکن آبی به استان‌های ساحلی اختصاص یافته تا دیگر شاهد حادثه غرق شدگی در استان‌های ساحلی نباشیم.

رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی در جلسه مجمع انتخابات هیات نجات غریق و غواصی استان اردبیل گفت: هیات استان اردبیل جز ۳ هیات برتر کشور است که این امر نشان از مدیریت منسجم و عالی این هیات بود و امیدواریم که با ریاست جدید نیز این امر تداوم یابد.

حیدری در خصوص شبیه سازی عملیات کربلای ۴ از سوی هیات استان اردبیل در هفته دفاع مقدس اظهار داشت: ما همیشه مدیون خون شهدا هستیم و این کار یکی از بهترین اقداماتی بود که امسال از سوی هیات استان اردبیل انجام یافته است.

او مهمترین اقدامی که از طریق هیات‌های نجات غریق و غواصی استان‌ها پیگیر هستیم مسئله پیشگیری از غرق شدگی است تا شاهد غم خانواده‌ها نبوده و ناجی خوب باشیم و از حوادث پیشگیری کنیم.

رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی اضافه کرد: با آموزش همگانی نجات غریق می‌توانیم شاهد کاهش حوادث غرق شدگی باشیم که این امر با آموزش معلمان ورزش تحقق می‌بابد که با تفاهم نامه‌ای که با آموزش و پرورش منعقد گردیده و آموزش‌هایی که به معلمان ورزش داده شده است توانستیم ۱۴ میلیون دانش‌آموز را در امر نجات غریق آموزش دهیم.

در ادامه رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی با بیان شایستگی‌ها و عملکرد و توانایی صادق میرزانژاد رئیس پیشین این هیات، جهت هماهنگی استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان و اردبیل بعنوان مسئول نجات غریق و غواصی شمالغرب کشور منصوب کرد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار