استاندار زنجان:

۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان از بهای گندم کشاورزان زنجانی پرداخت شد

افشارچی گفت: از ابتدای امسال تا کنون ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان از محل گندم به کشاورزان پرداخت شده است.

محسن افشارچی استاندار زنجان عصر دیروز در  شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان زنجان، گفت:  در کشور و به تبع آن استان، حرکت‌های بزرگی اتفاق افتاده است و این موضوع در حوزه‌های مختلف از جمله تزریق اعتبارات از محل مالیات بر ارزش افزوده به دهیاری‌ها و شهرداری‌ها تا ایجاد بازار‌های موازی برای کنترل تورم مشهود است.

او  ادامه داد: از ابتدای امسال تا کنون ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان از محل گندم به کشاورزان پرداخت شده است که هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان آن متعلق به خدابنده بوده که از لحاظ شاخص توسعه‌یافتگی آخرین شهرستان استان به‌شمار می‌رود و این امر به معنی تحرک در ضریب جینی است.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه سال گذشته زنجان در ردیف دوم تورم کشور قرار داشت، افزود: شهریور امسال استان در این شاخص به رتبه بیست و یکم رسیده است.

افشارچی با اشاره به اینکه امسال شاهد تحول در روستا‌ها نیز بوده‌ایم،  ادامه داد: در حوزه شهرداری‌ها نیز شاهد تحرکاتی هستیم که رضایت مردم را به دنبال داشته است.

استاندار زنجان  با اشاره به اینکه در بحث الحاق زمین به محدوده شهر تکالیف دستگاه‌های ذی‌ربط در قانون مشخص شده است، گفت: در این خصوص باید حق و حقوق شهرداری‌ها نیز پرداخت شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.