آرد نانوایان استان قزوین با محور تعاون روستایی توزیع می‌شود

مدیر تعاون روستایی استان قزوین گفت: آرد نانوایی‌ها با بکارگیری ۴۳ دستگاه خودروی ویژه از روز چهارشنبه در سراسر استان توزیع می‌شود.

شهرام رحمانی مدیر تعاون روستایی استان قزوین گفت: آرد نانوایی‌ها با بکارگیری ۴۳ دستگاه خودروی ویژه از روز چهارشنبه ۲۷مهرماه با محوریت اتحادیه‌های تعاون روستایی در سراسر استان توزیع می‌شود.

رحمانی افزود: قرارداد‌های مربوطه با خودرو‌های حمل آرد منعقد شده و تمامی خودرو‌های باری به سیستم ردیاب و GPS متصل هستند.

وی اضافه کرد: این اقدام با هدف توزیع دقیق آرد بین نانوایی‌ها و همچنین نظارت و پیشگیری برای جلوگیری از توزیع خارج از شبکه در استان قزوین اجرایی شده است.

رحمانی بیان داشت: تا قبل از توزیع آرد از سوی تعاونی روستایی، این مهم بر عهده اتحادیه خبازان بود که اکنون با نظارت متمرکز و دقیق تری تدوام می‌یابد.

وی گفت: آرد نانوایی‌های شهرستان بوئین زهرا با سهمیه ۲۲ هزار و آرد شهرستان آوج با سهمیه پنج هزار و ۹۰۰ کیسه با نظارت اتحادیه تعاون روستایی شهرستان بوئین زهرا توزیع خواهد شد.

رحمانی اضافه کرد: همچنین ۲۷ هزار و ۹۰ کیسه آرد برای نانوایی‌های تاکستان و ۹۰ هزار کیسه آرد برای نانوایان شهرستان قزوین هر کدام از سوی اتحادیه‌های شهرستان مربوطه توزیع می‌شود.

مدیر تعاون روستایی استان قزوین گفت: ۳۴ هزار و ۳۹۱ کیسه آرد برای شهرستان البرز و ۱۳ هزار و ۳۲۷ کیسه برای شهرستان آبیک از سوی تعاون روستایی استان قزوین توزیع می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار