ثبت سه رکورد در اجرای سه پروژه عمرانی

استاندار کرمانشاه از ثبت سه رکورد در اجرای سه پروژه عمرانی استان خبر داد و گفت : انتظار داریم در سایر پروژه‌های عمرانی هم طبق زمان بندی از پیش تعیین شده، کار جلو برود.

بهمن امیری مقدم استاندار کرمانشاه گفت : سه رکورد خیلی خوب داریم که یکی افتتاح شش کیلومتر پروژه بزرگراهی ظرف ۴۵ روز، گازرسانی مسیر قصرشیرین به خسروی به طول ۲۰ کیلومتر ظرف ۲۰ روز و آبرسانی به سومار و پایانه مرزی به طول ۱۴ کیلومتر ظرف ۱۴ روز بوده است.

امیری مقدم گفت: کرمانشاه از این پروژه‌ها کم ندارد و کار‌ها و پروژه‌های دیگری با همین سرعت در سطح استان در حال انجام است.

وی از دو پروژه بزرگراهی شهید دایی پور و شهید سرابیان به عنوان دو پروژه ضروری شهری و ترافیکی یاد کرد وافزود: این دو پروژه چندین شهرک را از بن بست خارج کرده و موجب تسهیل تردد و کاهش مصرف سوخت می‌شوند.

وی افزود: این پروژه‌های بزرگراهی بخشی از پروژه اصلی است که قرار است یک کمربند عبوری دور شهر کرمانشاه ایجاد کند و موجب ارتباط هر چه بیشتر شرق به غرب شهر شود.

امیری مقدم گفت: ارتباط شمال به جنوب شهر خوب است و باید به محور‌های اتصالاتی شرق به غرب که بعضا ترافیک مردم را اذیت می‌کند، توجه بیشتری شود.

وی با اشاره به اجرای این پروژه در مدتی بسیار کوتاه گفت: همین انتظار از شهرداری در اجرای سایر پروژه‌ها هست که پروژه‌ها را زمانبندی کرده و به سرعت اجرایی کند.

وی افزود: نشاط واقعی با اجرای دقیق و زمان بندی شده پروژه‌ها درجامعه ایجاد می‌شود و معتقدیم همین اقدامات موجب افزایش نشاط در جامعه می‌شود.

استاندار کرمانشاه اشاره‌ای هم به اغتشاشات اخیر داشت و افزود: افرادی که به اصطلاح لیدر این جریان هستند در خارج از کشور بوده و با پول‌های دشمنان این ملت و نظام روزگار می‌گذرانند و چنین افرادی قطعا دلسوز کشور و ملت نیستند.

امیری مقدم گفت: اینکه فلان خواننده فاسد یک کشور غربی از اغتشاشات حمایت کرد به خوبی نشان دهنده ماهیت اتفاقات اخیر بود و همه باید بدانند دشمن به دنبال چه چیزی است.

استاندار کرمانشاه گفت: دشمنان به خوبی می‌دانند که اگر دست از پا خطا کنند با جواب قاطع ایران مواجه می‌شوند و همین پیشرفت و اقتدار ایران دشمنان را به وحشت انداخته است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.