اجرای بیش از ۲۵۰ برنامه فرهنگی ورزشی در گلستان

مدیر کل ورزش و جوانان گلستان از برگزاری بیش از ۲۵۰ برنامه فرهنگی ورزشی به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش خبر داد .

برزمینی گفت: در طول این هفته برنامه‌های متنوع ورزشی و فرهنگی با همکاری ادارات ورزش و جوانان، هیئت‌های ورزشی و تشکل‌های مردم نهاد در سراسر استان برگزار می‌شود.

او گفت: مراسم ورزش صبحگاهی با حضور استاندار گلستان و مدیران دستگاه‌های اجرایی در اولین روز از هفته تربیت بدنی، نشست هم اندیشی جامعه ورزش وجوانان با حضور آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان و نشست صمیمی با کارکنان و بازنشستگان از برنامه‌های شاخصی است که در طول این هفته برگزار خواهد شد.

برزمینی افزود: برگزاری مسابقات مختلف ورزشی از جمله میزبانی مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۲۱ سال در بندرترکمن، مسابقات کورس ملی اسبدوانی در آق قلا و ادامه روند برگزاری مسابقات لیگ برتر بسکتبال و والیبال در دو شهر گرگان و گنبد از برنامه‌های اجرایی این هفته است.

او بیان کرد: پیاده روی همگانی خانوادگی در شهرستان‌های کلاله و علی آباد کتول، برگزاری یادواره شهدای ورزشکار و اجرای جشنواره‌های بومی و محلی از دیگر برنامه‌های هفته تربیت بدنی و ورزش امسال در سطح استان است.

برزمینی گفت: علت اصلی نامگذاری هفته تربیت بدنی و ورزش، آشنایی اقشار مختلف جامعه با اهمیت، فواید و اثرات ورزش در زندگی فردی و اجتماعی است.

هر ساله گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش از۲۶ مهر تا دوم آبان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار