ساماندهی تمام تقاطع‌های شهر یزد

رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: اکنون در شهر یزد ۳۳ تقاطع چراغ دار وجود دارد که به صورت هوشمند مدیریت میشود.

به گفته سیفی مقوله ترافیک یکی از موضوعاتی هست که با زندگی روزمره مردم سروکار دارد و در ابعاد اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سایر ابعاد زندگی مردم تاثیر گذار است.

او ادامه داد: مهم‌ترین و پرتردد‌ترین تقاطع‌های سطح شهر درحال حاضر تقاطع دانش در خیابان کاشانی، تقاطع پژوهش در منطقه سه شهر و تقاطع محمود آباد در بلوار جمهوری شهر یزد است که انتظار میرفت شهرداری باتوجه به تردد بالایی که در این تقاطع‌ها وجود دارد در خصوص ساماندهی و کاهش زمان تلف شده شهروندان و افزایش ظرفیت این تقاطع‌ها چاره‌ای بیاندیشد.

سیفی گفت: حوزه ترافیک در سه ماهه اخیر با اصلاح فاز بندی‌های این تقاطع ها، شمارش ترافیک و اولویت دهی به جهت‌هایی که بیشترین تردد را دارند، شرایط را به‌گونه‌ای ای محیا ساخته است که امروز شاهد اصلاح فاز بندی هستیم.

او می‌گوید: این اقدام حوزه ترافیک شهرداری قابل تقدیر است که فاز بندی‌ها به گونه‌ای است که رضایت عمومی و کاهش ترافیک را به دنبال داشته همچنین ایمنی معابر افزایش پیدا کرده است.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد خاطر نشان کرد: عملیات مهندسی و فعالیت نرم افزاری که در تقاطع‌ها انجام شده، برای تمامی تقاطع‌های شهر یزد نیز برنامه ریزی شده و امید است همه تقاطع‌های شهر بعد از بازشماری تردد ها، ساماندهی شود به گونه‌ای که از ظرفیت موجود معابر به صورت بهینه استفاده شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار