۴مدیر راه و شهرسازی در شهرهای مختلف به دلیل تخلفات اداری عزل شدند

مديركل بازرسی وزارت راه و شهرسازی گفت: ۲ مدیر در چهارمحال و بختیاری، ۲ مدیر در کردستان و ۲ مدیر در کرمانشاه به دلیل تخلفات اداری و عدم ارائه خدمات مناسب به مردم عزل و استعفا داده اند.

علیرضا فخاری  گفت:  ما در وزارت راه و شهرسازی برای گره‌گشایی از مشکلات مردم، باید گوشمان به دهان مردم باشد. در سفرهای استانی به خیلی از زوایای پنهان شده و مشکلات رسیدیم؛  در بخشی که کم کار کردیم مردم به ما تذکر دادند 

به گفته‌  رئیس سازمان ملی زمین و مسکن سفرهای استانی آزمایشی بود برای پذیرش سطح تعامل با مردم و از همه مهمتر وقتی آن نیت‌ها شکل گرفت، تکالیف سازمانی‌مان را با خواست مردم متناسب کردیم. 

در ادامه  حسین مذنب  گفت: ۶۵۱ مدیر در سطح کشور در وزارت راه و شهرسازی در این سفرها حضور داشتند که بیشترین سطح حضور مدیران ستادی بوده است.

به گفته مدیر کل بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی  بزرگترین فضای اختصاص یافته برای مراجعه کنندگان  در سفرهای استانی دولت سیزدهم متعلق به وزارت راه و شهرسازی بود و در مجموع به ۲۳ هزار و ۷۰۵ ارباب رجوع ارائه خدمت صورت گرفت. ضمن اینکه این وزارتخانه اولین دستگاه اجرایی بود که سامانه را راه‌اندازی کرد.

مدیر کل بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی همچنین با اشاره به عزل ۲ مدیر در چهارمحال و بختیاری، ۲ مدیر در کردستان و استعفای ۲ مدیر در کرمانشاه به دلیل تخلفات اداری و عدم ارائه خدمات مناسب به مردم خبر داد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار