پرداخت ۲۰۴ فقره کمک هزینه ودیعه مسکن در زنجان

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان زنجان گفت:از ابتدای امسال تاکنون۲۰۴فقره خدمت درحوزه ودیعه مسکن به خانواده های تحت حمایت این نهاد پرداخت شده است.

اصغر پناهی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان زنجان گفت: کمک به تأمین مسکن از مهمترین نیاز‌های خانواده‌های فاقد مسکن در این نهاد بوده و به همین منظور خدمات مختلفی در قالب پرداخت ودیعه و اجاره مسکن به جامعه هدف این نهاد در این بخش ارائه می‌شود.

او با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۲۰۴ فقره خدمت در حوزه ودیعه مسکن به خانوار‌های تحت حمایت کمیته امداد استان پرداخت شده است، افزود: اعتبار هزینه شده برای ارائه این خدمات ۳۸ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال بوده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان زنجان با اشاره به شرایط سخت خانوار‌های فاقد مسکن برای تأمین هزینه‌ها گفت: کمیته امداد امسال نیز به صورت بلاعوض و یا در قالب وام‌های قرض الحسنه به این خانوار‌ها کمک اعطا می‌کند که امیدوار هستیم نیکوکاران همانند هر سال با سپرده گذاری در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت یاری گر این نهاد در تامین منابع برای خدمت رسانی به نیازمندان باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.