سیمان و کاشی برای احداث خانه‌های مورد نیاز مددجویان تامین شد

رئیس بنیاد مستضعفان گفت:بنیاد مستضعفان همکاری خوبی در ارتباط با تامین سیمان و کاشی مورد نیاز احداث خانه‌های مورد نیاز مددجویان در آسایشگاه کهریزک داشته است.

پرویز فتاح گفت: بنیاد مستضعفان امسال توزیع یک میلیون بسته محصولات لبنی را در بین نیازمندان و مددجویان دو دستگاه حمایتی بهزیستی و کمیته امداد در دستور کار خود قرار داده است که از این تعداد ۲۵۰ هزار بسته در اختیار سازمان بهزیستی ۵۰۰ هزار بسته لبنی در اختیار مددجویان کمیته امداد و ۲۵۰ هزار بسته نیز در اختیار خیریه‌ها و گروه‌های جهادی قرار گرفته است.

رئیس بنیاد مستضعفان ادامه داد: امروز نیز ۴ هزار بسته لبنی در اختیار مددجویان پرسنل و مددکاران آسایشگاه کهریزک قرار گرفته است. ضمن اینکه ارزش ریالی هر بسته لبنی یک میلیون تومان محاسبه شده است.

فتاح با اشاره به درخواست مدیریت آسایشگاه کهریزک جهت همراهی و مساعدت بنیاد مستضعفان در طرح مراقبت در منزل و اپلیکیشن بایار ۲۴ گفت: در همین ارتباط از آن‌ها درخواست شد که طرح خود را به بنیاد مستضعفان ارسال کنند تا بتوانیم همکاری را در قالب این طرح داشته باشیم.

وی ادامه داد: همچنین بنیاد مستضعفان همکاری خوبی در ارتباط با تامین سیمان و کاشی مورد نیاز احداث خانه‌های مورد نیاز مددجویان در آسایشگاه کهریزک داشته است.

فتاح ادامه داد: با توجه به گزارشاتی که ارائه شده است ما در سال‌های آینده با میزان قابل توجهی از سالمندان در کشور روبرو هستیم و طرح مورد اشاره شده از سوی مدیریت آسایشگاه کهریزک تحت عنوان طرح بایار ۲۴ می‌تواند در این حوزه موثر باشد و علاوه بر کاهش هزینه‌های نگهداری سالمندان این امر می‌تواند به گونه‌ای عمل کند که سالمندان در کنار فرزندان و خانواده‌های خود زندگی خود را ادامه دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار