۵۰ اتوبوس جدید به همدان اختصاص یافت

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری همدان از اختصاص ۵۰ اتوبوس جدید به همدان خبر داد.

 محمدرضا بیاناتی با بیان اینکه آزمایش اتوبوس برقی در تابستان برای همدان جواب داد، گفت: برای زمستان نیز آزمایش آن طی می‌شود تا در صورت استفاده در کشور و تأمین اعتبار در همدان نیز مورد استفاده قرار گیرد.

او گفت:در حال حاضر تقریبا ۸۰ درصد تاکسی‌های همدان دستگاه کارت خوان دارند که بیشتر تاکسی‌های این شهر این دستگاه را داشته و برای جلوگیری از معضلات پول خرد استفاده می‌کنند.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری همدان گفت:تسهیلات لازم نیز در اختیار تاکسیرانان برای نصب دستگاه کارت خوان ارائه شد که برخی از تاکسیرانان تمایلی به نصب این دستگاه نداشتند، اما تعداد کافی شرکت‌هایی برای ارائه این خدمات وجود دارد و نمایندگانی از حوزه تاکسیرانی نیز به تاکسی‌داران توصیه لازم را در نصب این دستگاه دارند که خوشبختانه اکثر تاکسی‌ها نیز این امکان را فراهم کرده‌اند.

بیاناتی گفت: خوشبختانه ایام کرونا استفاده از دستگاه کارت خوان مطلوب بود و مردم هم استقبال می‌کردند که به مرور نیز بقیه تاکسی‌ها دارای این دستگاه خواهند شد.

او گفت: طرح راه‌اندازی سامانه هوشمند حمل و نقل در شهر همدان جزو پیشنهادات است که باید کارشناسی انجام و برنامه‌ریزی صورت گیرد و اعتبار لازم تأمین و اجرای آن در بودجه سالانه مصوب شود که وقتی به عنوان طرح مصوب شود باید مسیر آن را طی کند تا به مرحله اجرا برسد.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری همدان گفت:اجرای این نرم‌افزار از سوی معاونت تاکسیرانی در حال بررسی است و با هماهنگی اتحادیه تاکسیرانی کشور به دنبال این هستیم بهترین نرم‌افزار شناسایی شود تا در سال آینده پیشنهاد داده شود و در صورت تأمین اعتبار، اجرایی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.