ثبت نام برای نوبت اول کنکور ۱۴۰۲ از ۸ تا ۱۴ آبان به صورت الکترونیکی توسط سازمان سنجش انجام می شود.

ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۲ از طریق سایت سازمان سنجش و به صورت اینترنتی انجام می‌ شود.

علاقه‌مندان شرکت در کنکور ۱۴۰۲ پیش از نام نویسی در این آزمون باید دفترچه ثبت نام کنکور سراسری را مطالعه کنند تا از شرایط و مدارک لازم برای ثبت نام مطلع شوند.

ثبت نام برای نوبت اول کنکور ۱۴۰۲ از هشت تا ۱۴ آبان ۱۴۰۱ و ثبت نام برای نوبت دوم در روز‌های ۱۵ تا ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ انجام می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۲ ۲۹ مهر ۱۴۰۱
خیلی عالیه، باید زودتر، این کار انجام میشد چرا که ممکنه بعضی از داوطلبان به هر دلیلی از جمله بیماری و... نتونن تو جلسه کنکور شرکت کنن، دیگه یک سال از عمرشون تلف نمیشه و استرس بکشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۱ ۲۹ مهر ۱۴۰۱
متأسفانه جهت تحصیل در دانشگاه دولتی فنی و حرفه ای به اجبار آزمون تدریس نشده سازمان سنجش شرکت نموده اما این آزمون واقعا تدریس نشده و غیر موجه است. از وزیر محترم آموزش و پرورش درخواست می‌شود حق تحصیل دانشجویان فنی و حرفه ای در رشته مهارتی در دوره های کاردانی تا دکترا را از سازمان مستکبر سنجش پس بگیرد. چون مطلب تدریسی در هنرستان کاملا آسان و مهارتی است اما سازمان سنجش المپیادی. سازمان سنجش در مورد هنرجویان فنی و حرفه ای کاملا به نقض حقوق بشر متهم است. و این جرایم امتحانی سازمان سنجش بدون فرمول و اثبات نیز کاملا معلوم است. امیدواریم در واقعیت یک کمک موثری فعال شود و مذاکرات تخصصی بین وزیر علوم و آموزش و پرورش و سازمان فنی و حرفه ای و سازمان مستکبر سنجش رهنمای گرفتاران و مشکلگشا باشد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۹ ۲۹ مهر ۱۴۰۱
متاسفانه در زمینه رشته های نظری هم همین رویه وجود داره، یعنی سطح کتب درسی و سطح آموزشی مدارس، با سطح سوالات کنکور همخوانی نداره، این یعنی نابرابری، این یعنی ظلم در حق دانش آموزان مدارس عادی و مستضعف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۴ ۲۸ مهر ۱۴۰۱
لطفا این مصوبه رو لغو کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۶ ۲۸ مهر ۱۴۰۱
عجب ....
Netherlands (Kingdom of the)
ارشد
۱۳:۲۰ ۲۸ مهر ۱۴۰۱
سلام کنکور ارشد رو به تعویق بندازین
Iran (Islamic Republic of)
پیمان اشراقی
۱۵:۴۵ ۲۸ مهر ۱۴۰۱
سلام ،

چرا ؟
درس نخواندی ؟
یا منابع و شرایط عوض شده ؟