طرح "اهدای خون جامعه ورزش" در لرستان اجرا می‌شود

مدیرکل انتقال خون لرستان گفت: اجرای طرح "اهدای خون جامعه ورزش"، نماد همدلی ورزشکاران استان با بیماران نیازمند به خون است.

علی سوری مدیرکل انتقال خون لرستان صبح امروز در جمع خبرنگاران اجرای طرح «اهدای خون جامعه ورزش» را سرآغازی مناسب برای اشاعه فرهنگ اهدای خون و کمک به نیازمندان دانست و اظهارداشت: اجرای طرح اهدای خون توسط جامعه ورزش نشان از همدلی، نوع‌دوستی و مشارکت اجتماعی جامعه ورزشی دارد.

او بابیان اینکه ورزشکاران استان لرستان در فعالیت‌های نیکوکارانه همیشه پیشتاز هستند افزود: به طور یقین ورزشکاران استان در طرح اهدای خون جامعه ورزش نیز نقش بسزا و چشمگیری ایفا کنند.

مدیر کل انتقال خون لرستان با بیان اینکه اجرای طرح "اهدای خون جامعه ورزش" نماد همدلی ورزشکاران با بیماران است عنوان کرد: این طرح بسیار مفید و مؤثر است و بی‌شک مشارکت تمام جامعه ورزشی ازجمله ورزشکاران و هواداران در آن پررنگ خواهد بود.

مدیرکل انتقال خون لرستان  بیان کرد: سهم ورزش دوستان دراستان، در راستای فعالیت‌های عام‌المنفعه آن‌طور که تجربه نشان می‌دهد فراگیر و مطلوب بوده است و نشان از جوانمردی و مهربانی آنان دارد.
سوری گفت: امیدواریم اجرای طرح "اهدای خون جامعه ورزش" در استان لرستان مقدمه‌ای برای ادامه برنامه‌ها و مشارکت روزافزون آن‌ها در کار‌های خیر و جمعی باشد.

سوری تصریح کرد: شرایط جامعه به گونه‌ای است که به دلیل حوادث و یا بیمار‌های طبیعی بیمارستان‌ها همواره به گروه‌های خونی مختلف نیاز دارند تا بتوانند جان افراد را نجات دهند و مشارکت مردم به خصوص ورزشکاران که از سلامتی برخوردارهستند به این رسالت کمک می‌کنند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.