دیدار بشار اسد با فرستاده ویژه رئیس جمهور روسیه

رئیس جمهور سوریه با یک هیئت روسی به ریاست نماینده ویژه پوتین دیدار کرد.

بشار اسد، رئیس جمهور سوریه با یک هیئت روسی به ریاست نماینده ویژه ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در دمشق دیدار کرد و دو طرف در این دیدار درباره پرونده پناهجویان و آوارگان سوری و روابط دو جانبه گفتگو کردند.

به گزارش سانا، اعضای هیئت شرکت کننده در پنجمین نشست مشترک سوریه و روسیه برای پیگیری کنفرانس بین المللی بازگشت آوارگان، نتایج حاصل از نشست های مشترک بین سوریه و روسیه را به بشار اسد رئیس جمهور این کشور ابلاغ کردند.

اعضای هیئت روسی خاطرنشان کردند که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه برای توسعه روابط با سوریه و توسعه همکاری ها با آن اهمیت ویژه ای قائل است.

بشار اسد نیز با تاکید بر اهمیت مکانیسم های پیگیری برای نتایجی که سفرا و مقامات در هر دو کشور به دست می آورند، به اهمیت کار مشترک در بعد فرهنگی و آموزشی اشاره کرد، زیرا بزرگترین هدف ایجاد یکپارچگی در سطح مردمی است. 

او همچنین موفقیت همه پرسی در مناطق دونباس، خرسون و زاپروژیا در روسیه را تبریک گفت و خاطرنشان کرد که مردم سوریه عملیات ویژه نظامی در دونباس را به همان شیوه ای دنبال می کنند که نبردها علیه تروریست ها در سوریه را دنبال می کنند زیرا جنگی که روسیه آن را آغاز کرده به نفع بازگرداندن تعادل بین المللی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار