دردسرساز شدن تخلف آزادانه خودروها در خیابانهای کرمان

تخلف‌های آزادانه خودرو‌ها در خیابان‌های شهرستان کرمان و جریمه نشدن آن‌ها از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی شهروندان را به دردسر انداخت.

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیامی از حرکات و تخلفات آزادانه خودرو‌ها در خیابان‌های شهرستان کرمان خبر داد و گفت پلیس راهنمایی و رانندگی در این شهر با متخلفان برخورد نمی‌کند و این موجب شده شهر بی نظم شود و مشکلاتی را برای شهروندان به وجود آورد.

پیام متن شهروند خبرنگار
در سال‌های اخیر خیابان‌های شهر کرمان بسیار بی نظم شده و رانندگان به صورت آزادانه تخلف می‌کنند بدون آنکه پلیس راهنمایی و رانندگی با این اشخاص برخورد کند و یا جریمه کند. مشکلات از این قبیل است: خودرو‌ها آزادانه از چراغ قرمز عبور می‌کنند و جریمه نمی‌شوند، خودرو‌ها به راحتی وارد لاین مقابل می‌شوند تا دور بزنند، خودرو‌های قاچاقچیان آزادانه در مسیر‌های کرمان تردد می‌کنند، در مقابل بیمارستان‌ها و آموزشگاه‌ها دوبل و سوبل خودرو پارک می‌کنند اما جریمه نمی‌شوند، موتورسیکلت‌ها آزادانه در مسیر یکطرفه خطوط اتوبوس شهری تردد می‌کنند کسی با آن‌ها برخورد نمی‌کند و همینطور دود خودرو‌های فرسوده به محیط زیست منتقل می‌شود و اتباع افغانستانی بدون گواهینامه رانندگی در خیابان‌ها رانندگی می‌کنند. خواهش می‌کنم به مشکل بی نظمی در خیابان‌های کرمان رسیدگی کنید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار