۳۳۵ مورد آتش سوزی در مهاباد اتفاق افتاد

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: طی سال جاری ۳۳۵ مورد آتش سوزی در این شهرستان اتفاق افتاده که ۲۷۵ مورد مربوط به پوشش گیاهی است.

رحمان احمدی رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: امسال در مجموع ۵۳۰ حوادث در این شهرستان شامل: حوادث خارج از محدوده، آتش سوزی‌ها و امداد و نجات بوده اتفاق افتاده است.

وی اضافه کرد: در این مدت ۲۲ نفر از شهروندان در اثر حوادث جان خود را از دست داده‌اند، ۳۸ نفر نیز مصدوم شده و ۶۲ نجات یافته اند.

احمدی با بیان اینکه آموزش مهم‌ترین راه مقابله با کاهش حوادث احتمالی است، افزود: در طول یک سال گذشته کلاس‌های آموزشی در زمینه نکات ایمنی و راه‌های مقابله با آتش‌سوزی، توسط ماموران این سازمان به دانش‌آموزان، مربیان و کارکنان ادارات به صورت رایگان ارائه می‌شود.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: شهروندان برای برخورداری از هرگونه راهنمایی و مشاوره ایمنی می‌توانند با شماره تلفن ۱۲۵ سازمان در طول شبانه‌روز تماس بگیرند.

هم‌اکنون این سازمان در مهاباد در قالب سه ایستگاه، بیش از ۴۰ نفر پرسنل عملیاتی و با برخورداری از هشت دستگاه خودرو سبک و نیمه سنگین، عملیات امداد و نجات و اطفای حریق را انجام می‌دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.