موافقت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان

رئیس پارک علم و فناوری کرمانشاه از موافقت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و واحد‌های فناور استان خبر داد.

سیامک آزادی رئیس پارک علم و فناوری کرمانشاه با اشاره به موافقت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و واحد‌های فناور کرمانشاه، گفت : در تفاهم نامه‌ای که قرار است بزودی بین استانداری کرمانشاه و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) امضاء شود، مقرر شده این ستاد از شرکت‌های دانش بنیان و واحد‌های فناور کرمانشاه نیز حمایت مالی داشته باشد.

وی تصریح کرد: طبق این تفاهم نامه این ستاد به تامین مالی و اعطای تسهیلات مورد نیاز شرکت‌های دانش بنیان و فناور کرمانشاه که برای تجاری سازی ایده‌های خود نیاز به سرمایه گذاری دارند، کمک می‌کند.

رئیس پارک علم و فناوری کرمانشاه خاطرنشان کرد: مقرر شده در فاز اول حدود ۱۵۰ میلیارد تومان منابع مالی به این منظور در نظر گرفته شود تا تسهیلاتی با شرایط خوب به شرکت‌های دانش بنیان و فناور استان داده شود.

وی یادآورد: در مواردی هم که خود شرکت‌ها تمایل داشته باشند، امکان سرمایه گذاری مشترک بین ستاد و آن‌ها وجود دارد.

آزادی به مشکل شرکت‌های دانش بنیان در تامین وثایق و تضامین برای اخذ تسهیلات بانکی هم اشاره کرد و افزود: در این رابطه هم رایزنی‌هایی شده تا جایی که ممکن است در این زمینه برای شرکت‌های دانش بنیان و واحد‌های فناور استان تسهیل گری شود.

آزادی تعداد شرکت‌های دانش بنیان استان کرمانشاه را ۷۰ مورد اعلام کرد و گفت: از نظر تعداد شرکت‌های دانش بنیان بین استان‌های غربی کشور رتبه اول را داریم .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.