بررسی علت فوت فرزند نوجوان داور پیشکسوت کشور

رئیس کل دادگستری البرز در رابطه با جزئیات فوت فرزند نوجوان محمدرضا اکبریان، داور پیشکسوت فوتبال کشور توضیحاتی ارائه کرد.

حسین فاضلی هریکندی  در رابطه با جزئیات فوت یک دانش آموز در یکی از مدارس شهرستان کرج گفت: روز شنبه ۳۰ مهرماه گزارشی از مدرسه سوم شعبان کرج که مدرسه مقطع متوسطه اول است به کلانتری محل مبنی بر بی هوشی دانش آموزی بعد از ورود به مدرسه اعلام می شود. این دانش آموز بعد از ورود به مدرسه از پشت سر به زمین می‌افتد و مسئولان مدرسه بلافاصله با اورژانس تماس می‌گیرند و فرد به بیمارستان شهید مدنی کرج منتقل می شود، اما با وجود اقدامات پزشکی انجام شده، این دانش آموز فوت می‌کند.

رئیس کل دادگستری البرز می گوید: زمانی که این دانش آموز در مدرسه به زمین می‌افتد توسط دوربین‌های مدرسه ثبت شده است و دانش آموزان دیگری نیز در محل حضور داشتند.

او با بیان این که این دانش آموز در سال دوم مقطع متوسطه اول در حال تحصیل بوده و ۱۳ سال سن داشت، افزود: بعد از اعلام فوت این دانش آموز به دادسرای کرج، بازپرس به همراه سرپرست دادسرای جنایی البرز به منظور بررسی پرونده در پزشکی قانونی استان حاضر می‌شوند و دستورات لازم به پزشکی قانونی برای بررسی و اعلام تامه فوت صادر می‌شود.

فاضلی هریکندی گفت: طبق اعلام پزشکی قانونی استان در حال حاضر نمی‌توان اظهار نظر دقیقی در مورد علت تامه فوت این دانش آموز کرد و نمونه‌های سم شناسی، آسیب شناسی و سایر نمونه‌هایی که برای اعلام علت فوت لازم است از جسد اخذ شده است و باید منتظر ماند تا نتایج آزمایش‌ها اعلام شود و برای این موضوع حدود سه هفته  زمان نیاز است.

برچسب ها: علت فوت ، فوت ناگهانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۵ ۰۳ آبان ۱۴۰۱
تسلیت به آقای اکبریان عزیز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۰ ۰۲ آبان ۱۴۰۱
خدا رو شکر فیلم گرفته شده وگرنه می گفتند پلیس زده
همه جا رو دوربین بگذارید تا بدخواهان قصه درست نکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۵ ۰۲ آبان ۱۴۰۱
حتما خودکشی اجباری بوده ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۰ ۰۲ آبان ۱۴۰۱
واقعا که برای هر چیزی میسازید ها