گزارش تخلفات نانوایی‌ها به وزارت جهاد کشاورزی ارسال شود

مشاور وزیر جهاد کشاورزی گفت: گزارش تخلفات نانوایی‌های استان برای بررسی دقیق‌تر و ارائه راهکار‌های جدید به وزارت جهاد کشاورزی ارسال شود.

حمید اورعی مشاور وزیر جهاد کشاورزی در قرارگاه امنیت غذایی کشور در نشست قرارگاه امنیت غذایی قزوین گفت: موضوع کیفیت آرد و نان جزو دغدغه‌های وزیر جهاد کشاورزی است و به جد در دستور کار این وزارتخانه قرار دارد.

اورعی اضافه کرد: گزارش تخلفات نانوایی‌های استان برای بررسی دقیق‌تر و ارائه راهکار‌های جدید به وزارت جهاد کشاورزی ارسال شود.

وی اضافه کرد: فرآوری کشمش جزو برنامه‌های تحولی وزارت جهاد کشاورزی است و بر همین اساس از صنایع تبدیلی کشمش در تاکستان بازدید خواهیم کرد.

مشاور وزیر جهاد کشاورزی در قرارگاه امنیت غذایی کشور گفت: در موضوع تامین نهاده دامی همچنان شاهد گلایه مرغداران هستیم که این مشکلات به دلیل عملکرد در گذشته همچنان پابرجاست و مشکلات این قشر در وزارت جهاد کشاورزی برطرف می‌شود.

اورعی افزود: عملکرد بانک کشاورزی برای پرداخت تسهیلات همچنان مورد گلایه کشاورزان است و با تعامل میان کشاورزان می‌توانیم گلایه‌ها و شکایت‌های این بخش زحمتکش کشور را رفع کنیم و همکاری‌ها برای پرداخت تسهیلات تقویت شود.

وی اضافه کرد: با توجه به وظایف وزارت جهاد کشاورزی برای بازرسی و تنظیم بازار، بازرسی‌های جهاد کشاورزی در استان قزوین باید تقویت شود.

مشاور وزیر جهاد کشاورزی در قرارگاه امنیت غذایی کشور گفت: با تلاش‌های دولت سیزدهم سند تحول بخش کشاورزی تدوین شده است و این سند باید تا پایان دولت سیزدهم به ثمر برسد.

اورعی افزود: هفته گذشته پس از ۱۳ سال وزیر جهاد کشاورزی طرح الگوی کشت را ابلاغ کرد تا با این کار علاوه بر خرید تضمینی محصولات کشاورزی، به دلیل بروز خشکسالی در کشور با کاهش منابع آبی، مقابله کنیم.

وی اضافه کرد: طرح الگوی کشت قراردادی برای اولین بار در کشت برنج رقم خورد و دولت با تامین کود، سم و آموزش‌های مورد نیاز شالیکاران، محصول نهایی را با قیمت مناسب از ان‌ها خریداری کرد.

مشاور وزیر جهاد کشاورزی در قرارگاه امنیت غذایی کشور گفت: امسال برای نخستین بار در کشور و علیرغم مخالفت‌های گسترده در داخل، رکورد خرید تضمینی گندم شکست و در تولید این محصول استراتژیک، خودکفا شدیم.

اورعی افزود: همچنین برای نخستین بار در دولت سیزدهم، کشت فراسرزمینی با کشت گندم در کشور ونزوئلا رقم خورد که جزو برنامه‌های تحولی وزارت جهاد کشاورزی محسوب می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار