کسر خدمت برای کارکنان وظیفه فراری متاهل

سازمان وظیفه عمومی اعلام کرد کارکنان وظیفه متأهل فراری که بعد از تاریخ یکم آذر ۹۹ خود را به یگان خدمتی معرفی کنند، می‌توانند از کسر خدمت تأهل بهره‌مند شوند.

سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: سربازان متأهلی که بعد از تاریخ یکم آذرماه سال ۹۹ به خدمت سربازی اعزام شده اند، از دو ماه کسر خدمت سربازی بهره مند می‌شوند.

برابر مساعدت ستاد کل نیرو‌های مسلح و در راستای کمک به ازدواج و کاهش مشکلات جوانان، کارکنان وظیفه متأهل فراری که بعد از تاریخ ابلاغیه مذکور خود را به یگان خدمتی معرفی کنند نیز می‌توانند از کسر خدمت تأهل به مدت دو ماه بهره‌مند شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۰ ۰۲ آبان ۱۴۰۱
خدمت وظیفه عمومی برای همه جوانان ایرانی سالم و تندرست لازم است خرید سربازی در برخی برهه ها فرق گذاشتن بین غنی و فقیر است و زیر سوال بردن عدالت ، ایران وطن همه ایرانیان است و همه جوانان ایرانی تندرست باید از وطن خود با سربازی رفتن محافظت نمایند مسلما خدمت سربازی در جوانی باعث خود اتکایی و شجاعت تکامل و رزمی شدن جوانان بدور از تکیه بر خانه و خانواده است و دارای مزایای فراوانی برای جوانان خواهد بود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۰ ۰۲ آبان ۱۴۰۱
لطفا از تجربیات موجود سایر کشورها استفاده کنید . سربازی اجباری باعث تاخیر در سن ازدواج، بیکاری جوانان ، فرار نخبه ها شده لذا سربازی اجباری باید لغو شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۱ ۰۲ آبان ۱۴۰۱
خدا یارو یاورتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۰ ۰۲ آبان ۱۴۰۱
ما بدبخت خدا زده ۲۸ ماه خدمت زیر پرچم داشتیم زمان جنگ بود
آخرین اخبار