واگذاری ۲ هزار و ۸۷۰ مسکن ملی در طبس

سایت مسکن ملی طبس از بزرگترین واحد‌های مسکن ملی در کشور است که به صورت ویلایی ساخته می‌شود و بخشی به مردم واگذار شده است

طرح نهضت ملی مسکن طرحی برای خانه دار کردن مردم است و در شهرستان طبس از مجموع سه سایت ۵۶ واحدی، ۵۰ هکتاری، و ۷۹ هکتاری تاکنون تکلیف ۲ هزار و ۸۷۰ نفر مشخص شده است. 

ساختمان‌های سایت ۵۶ واحدی تکمیل شده و در حال تحویل است.

از هزار و ۳۴ واحد در سایت ۵۰ هکتاری هم نزدیک به ۴۰ واحد آن ساخته شده است و در سایت ۷۹ هکتاری هم عملیات اجرایی آغاز شده است.

برق گاز و آب زیرساخت‌هایی است که همزمان با ساخت و ساز‌ها در حال انجام است.

یکی از متقاضیان گفت: برای سایت ۵۶ واحدی ثبت نام کرده بودم که امروز واحدم را تحویل گرفته ام و میخواهم برای گرفتن انشعابات و تجهیزات داخلی واحد اقدام کنم.

متقاضی دیگری گفت: از زمانی که زمین را تحویل گرفته ام، طی یک سال تکمیل شد و الان فقط مشکل برق رسانی را دارم

سحرخیز رئیس شرکت توزیع برق طبس گفت: برای توزیع برق در سایت ۵۰ هکتاری حدود ۴ونیم کیلومتر شبکه برق فشار متوسط، ۱۴ کیلومتر شبکه برق فشار ضعیف و ۱۵ دستگاه ترانس توزیع شده و در دست اقدام است که ۹۵درصد طرح انجام شده است.

وی ادامه داد: برای سایت ۷۹ هکتاری قسمتی از کالای مورد نیاز خریداری شده که انشالله به محض پایان عملیات آماده سازی و جدول گذاری معابر، عملیات اجرایی برق رسانی شروع خواهد شد.

محمدزاده رئیس اداره امور آب و فاضلاب طبس گفت: در بخش ۵۰ هکتاری شبکه توزیع آب و فاضلاب به طول ۱۶ کیلومتر انجام شده و آماده واگذاری انشعاب هستیم.

وی افزود: تاکنون ۱۵۰ رشته انشعاب واگذار شده و ۱۰۰ فقره هم نصب شده است.

پاکرو رئیس شرکت گاز طبس هم گفت: گازرسانی به سایت ۵۰ هکتاری به صورت کامل انجام شده است و عملیات گازرسانی به سایت ۷۹ هکتاری هم آغاز شده است.

مرحله بعدی طرح اجرای مسکن ملی به ۴ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی که در ۳۵۰ هکتاری طبس اختصاص پیدا می‌کند که به زودی به متقاضیان واگذار خواهد شد.

تا کنون ۴ هزار و ۷۵۰ نفر هم در این طرح نام نویسی کردند و با توجه به برقراری مهلت ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان طبس پیش بینی شده ۸ هزار واحد به متقاضیان مسکن در طبس واگذار شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.