تکمیل، ترمیم، حفظ و نگهداری پروژه‌ها و اماکن ورزشی

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه اولویت این اداره کل را تکمیل، ترمیم، حفظ و نگهداری پروژه‌ها و اماکن ورزشی عنوان کرد و گفت : پروژه ورزشی جدیدی در کرمانشاه شروع نخواهیم کرد.

صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه امروز (سوم آبان) در حاشیه افتتاح چند پروژه ورزشی در کرمانشاه، در جمع خبرنگاران، با اشاره به ورود بخش خصوصی برای اجرای پروژه‌های ورزشی در کرمانشاه، گفت : در این راستا امروز (سه شنبه) شاهد افتتاح تعدادی از این پروژه‌ها هستیم که برخی از آن‌ها همچون پدل در غرب کشور بی نظیر است.

وی تصریح کرد: علاوه بر اینها، تعدادی پروژه ورزشی دیگر در سطح استان داریم که در حال اجرا هستند و با اتمام آن‌ها تحول بزرگی در حوزه زیرساخت‌های ورزش استان رخ خواهد داد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با بیان اینکه پیست کانوپولو، پیست دوچرخه سواری، آکادمی گلف، زمین ساحلی و ... از جمله این پروژه‌ها هستند، گفت: زمانی ورزشکاران ما در برخی از رشته‌های ورزشی برای تمرین مجبور بودند به شهر‌های دیگر بروند، اما اکنون شرایط زیرساختی ما به جایی رسیده که از استان‌های همجوار تقاضای استفاده از زمین‌های ما را دارند.

وی در خصوص زمان تکمیل پروژه‌های نیمه کاره گفت: در سفر رئیس جمهور به استان حدود ۲۱۵ میلیارد تومان اعتبار برای حوزه ورزش در نظر گرفته شد که اگرمحقق شود، علاوه بر پروژه‌های ناتمام، برخی از اماکن ورزشی فرسوده استان را هم مرمت و بروزرسانی خواهیم کرد.

رحیمی گفت: بزودی هم قرار است بین استانداری کرمانشاه و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تفاهم نامه‌ای منعقد شود که طبق آن حدود ۱۰ میلیارد تومان به حوزه ورزش اختصاص پیدا می‌کند که البته به دنبال افزایش این رقم هستیم.

وی با بیان اینکه پروژه ورزشی جدیدی در کرمانشاه استارت نمی‌خورد، اعلام کرد: در حال حاضر اولویت ما تکمیل، ترمیم و حفظ و نگهداری پروژه‌ها و اماکن ورزشی استان است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.