سخنگوی دولت در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

حضور در دانشگاه‌ها با جدیت ادامه دار خواهد بود

بهادری جهرمی با اشاره به حضورش در دانشگاه گفت: طبعا زمانی که دانشگاه‌ها ایام تعطیلات‌شان تمام شده بود اقتضا می‌کرد که این حضور اتفاق بیفتد‎‎.

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به حضورش در دانشگاه گفت: اساسا دانشگاه محل گفت و شنود و مباحثه است و اصلی‌ترین محل آزاد اندیشی است. طبعا زمانی که دانشگاه‌ها ایام تعطیلاتشان تمام شده و باز شده بودند اقتضا می‌کرد که این حضور در دانشگاه‌ها اتفاق بیفتد‎‎. کمااینکه  به سبب بحران کرونا تقریبا سه سال کلاس‌های دانشگاه به صورت غیر حضوری برگزار می‌شد و با توجه به این حوادث اخیر هم این حضور لزوم مضاعفی پیدا کرده بود.

وی افزود: تمام اعضای هیات دولت هم پیش از این در دانشگاه حاضر شده بودند و هم پس از این حاضر خواهند شد و پاسخگوی هرگونه سوال و مساله‌ای خواهند بود. وقتی که ما در دانشگاه می‌رویم از گفتگو‌های دانشجویان و اساتید عزیز استفاده می‌کنیم و این رفت و آمد متقابل پیشتر هم بوده است. برای مثال رئیس جمهور محترم حدود ۶ بار در دانشگاه حاضر شده اند و جلسات متقابلی هم دانشگاهی در نهاد ریاست جمهوری داشتند که این مسیر انشاالله با سرعت و جدیت ادامه خواهد داشت.

وزارت بهداشت مجوز تاسیس پارک علم و فناوری در حوزه سلامت صادر می‌کند

وی همچنین در جمع خبرنگاران گفت: با رویکرد تحقق شعار سال و حمایت از شرکت های دانش بنیان، علاوه بر پارک های علم و فناروی که مجوز خود را از وزارت علوم دریافت می کنند و مزایای قانونی به آنها تعلق می گیرند، امروز هیات وزیران مصوب کرد که وزارت بهداشت هم بتواند مجوزهای تاسیس این پارک‌ها را در حوزه تخصصی این وزارتخانه تاسیس کند و همه مزایای مشمول پارک‌ها نیز به آنها تعلق گیرد تا شاهد رشد و شتاب در حوزه شرکت های دانش بنیان تخصص بهداشت درمان باشیم.

وی با اشاره به اینکه جلسه امروز هیات دولت به ریاست آیت‌الله رییسی برگزار شد، اظهار داشت: در جلسه امروز گزارشی از تامین برخی از داروهای آنتی بیوتیک و دلیل در تاخیر و قصور ارایه شد و وزیر بهداشت نیز گزارشی در این خصوص ارایه کرد.

سخنگوی دولت افزود: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز گزارشی از این موضوع و بانک مرکزی هم درباره ارز به هیات وزیران ارایه کردند.

بهادری جهرمی با برشمردن مصوبات هیات دولت گفت: یکی از مصوبات موافقت با طرح شناورسازی ساعات کاری در دستگاه‌های اجرایی در استان تهران بود و قرار است تا پایان آبان این کار انجام و گزارشی در پایان این ماه ارایه شود.

وی افزود: در جلسه امروز آیین‌نامه اختصاص سهمیه قیر برای راهسازی روستایی و شهری به تصویب رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
France
احمد رضا
۲۳:۲۸ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
آفرین به تو پسر.کارت درسته
Iran (Islamic Republic of)
م.ح.م
۲۳:۱۰ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
جوابت را گرفتی. بازم برو.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۵ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
مطمئنی ؟؟؟
آخرین اخبار