در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

جمعیت زیاد نیروهای مامور به خدمت وزارت آموزش و پرورش در سایر دستگاه‌ها

وزیر آموزش و پرورش گفت: وزارت آموزش و پرورش به عنوان منبع تامین نیرو، هر ساله نیرو‌های زیادی را به سایر دستگاه‌ها مامور می‌کند.

یوسف نوری در ارتباط با بازگشت نیرو‌های مامور به خدمت وزارت آموزش و پرورش به این وزارتخانه که به سایر دستگاه‌های کشور اعزام شده اند؛ گفت: نیرو‌های مامور وزارت آموزش و پرورش در دستگاه‌های دیگر حضور دارند و عموما بازگشتی به این وزارتخانه ندارند.

او گفت: آموزش و پرورش به عنوان منبع تامین نیرو، هر ساله نیرو‌های زیادی را به سایر دستگاه‌ها مامور می‌کند.

او ادامه داد: آموزش و پرورش حتی در سال‌های گذشته فردی مانند شهید بهشتی که رئیس یکی از قوا در کشور بوده است را مامور به خدمت داشته تا افرادی که در سطوح دیگر مانند مهندسی و علوم انسانی فعالیت می‌کنند.

نوری گفت: جمعیت زیادی مامور به خدمت داریم و اکنون آمار دقیقی نداریم؛ اما می‌توان گفت بعد از اجرایی شدن طرح رتبه بندی می‌توان درباره بازگشت و یا عدم بازگشت این افراد تعیین تکلیف کرد.

او در پایان گفت: با احتساب افرادی که در مدارس غیر دولتی مشغول هستند، تعداد مامورین به خدمت ما شاید بیشتر از ۲۰ تا ۳۰ هزار نفر باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۱ ۰۶ آبان ۱۴۰۱
لطفا راجع قولی که چند ماه پیش وزیر آموزش و پرورش در برنامه ثریا داد را بررسی و پیگیری کنید.
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۳:۵۵ ۰۶ آبان ۱۴۰۱
آقای وزیر شما ناعادلانه ماهانه ۴۰ میلیون تومان حقوق می گیری من بعد از ۳۰ سال خدمت با مدرک فوق لیسانس ۸ میلیون تومان می گیرم . درد و رنج مرا می فهمی ؟ چرا ظلم می کنی ؟ وقتی هم اعتراض می کنم انگ ضد انقلابی به من می زنی . این ظلم نیست پس چیست ؟
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۳:۵۲ ۰۶ آبان ۱۴۰۱
ستون فقرات معلمان زیر فشار اقتصادی شکست .هر چه زودتر احکام رتبه بندی را صادر کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۸ ۰۷ آبان ۱۴۰۱
وقتی احکام صادرذبشهذهمکار محترم اولا چیزی از معلم باقی نمیمونه بعدشم کل ارگان ها وسازمان وادارات از اول سال افزایش حقوق مجدد دادند غیر اپ چرا اه ؟!؟!؟!هدفذتحت فشاربودن ونابوذی وفرار معلمین متخصص ودادن تعلیم وتربیت به افراد بی تخ۲ واموزش ندیده هست که دقیق داره اجرا میشه وچندسال دیگه اثرات مخربش بر جامعه مشهود خواهدبود؟¡!!!¡
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۰ ۰۶ آبان ۱۴۰۱
آفرین به خدا چشم نخوری..یه زور معلم برای مدارس جور میشه؟!
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۱۱:۲۷ ۰۶ آبان ۱۴۰۱
اگه یک نفر بره مردم رو مجانی درمان کنه پزشکان از دستش شکایت میکنند ولی این همه موسسه خصوصی و انتشارات که خون مردم را میخورند و همچنین تالیف مجدد کتب درسی که سبب ضایع شدن کتب دسته دوم و هزینه بیشتر طبقه متوسط میشود از سوی اموزش و پرورش که فقط دیپلم میدهد این وزارتخانه را با بیشا ز یک میلیون کارمند را هزینه ایی برای نظام کرده رشته های خوب دانشگاهی برای پولدارها شده شریف و خواجه نصیر اگه دانشجویانش امروز شاخ شدند ثمره ی مدیریت غلط در اموزش و پرورش است بسیاری از کارمندان در ادارات علاف و بیکار هستند با الکترونیکی کردن خدمات میشود کلی اداره را حذف کرد و فقط در مرکز هر استان یک اداره داشت همچنین با تولید محتوا و نشر ان در شبکه های اجتماعی و صدا و سیما بچه های مردم از خرج بیخود برای فیلم و کتاب بینیاز میشند موفین کتب در سالهای گذشته کتبی بی محتوا را تالیف کردند این مافیا که سبب ظلم اموزشی شده باید پیدا و با ان برخورد شود ک اموزش و پرورش کشور را با 500 هزار نیرو باید چرخاند البته باز هم زیاد است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۷ ۰۶ آبان ۱۴۰۱
اونی که مامور میشه مگه عقلش کمه برگرده به سازمان شما
Germany
ناشناس
۱۰:۴۵ ۰۶ آبان ۱۴۰۱
یعنی این وزیر در حد بابای مدرسه هم نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۳ ۰۶ آبان ۱۴۰۱
یکی نیست از این آقا بپرسه 1- وقتی کمبود نیرو دارید چرا با ماموریت آنها موافقت کردید؟ 2 همین الآنش هم میگی 20 تا 30 هزار نفر. یعنی هنوز هم آملر درست و حسابی نداری. متاسفم برای خانواده بزرگ آموزش و پرورش.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۷ ۰۶ آبان ۱۴۰۱
منظورش این است که پارتی دارها از آموزش و پرورش به عنوان سکوی پرتاب برای وزارت خانه ها و پست ها و مسندهای مدیریتی و پولساز استفاده می کنند
آخرین اخبار