رزمندگان دستاورد‌های دفاع مقدس را برای جوانان بازگو کنند

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی از رزمندگان ۸سال دفاع مقدس خواست تا موفقیت‌ها و دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در ۸سال دفاع مقدس را به جوانان انتقال دهند.

آقای امیر عباسی در اولین همایش ۲۱۰ جانباز، آزاده، رزمنده و فرزندان معظم شهدا و یادواره ۱۳ شهید ادارات و سازمان‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه هیچ رزمنده‌ای برای پست و مقام نجنگید گفت:در ۸سال دفاع مقدس هیچ کس به فکر تصرف میز نبود و تلاش فقط نابودی دشمن حفظ امنیت ایران اسلامی بود که این موضوع باید به نسل‌های آینده بازگو شود.

او  بر ضرورت انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان امروزی تأکید کرد و ادامه داد: به واسطه رشادت و ایثار‌های جوانان این مرز و بوم بود که امروز شاهد ایرانی مقتدر هستیم.

او  افزود:ترویج فرهنگ دفاع مقدس که ایثار و تمامی خوبی‌ها و زیبایی هاست کشور و نظام را در مقابل تهدید نرم و توطئه‌های سوء فرهنگی دشمنان مصون نگه می‌دارد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی ادامه داد: آن روز‌ها منافع شخصی در کار نبود فقط منافع ملی مد نظر بود، اما الان متاسفانه خیلی‌ها به فکر پست و مقام هستندو دفاع مقدس را از یاد برده اند که باید روز‌های حماسه و ایثار یاد آوری شود.

آقای امیر عباسی اقتدار امروز ایران اسلامی را مدیون خون پاک شهدا عنوان کرد و گفت:امروز به برک شهدای عزیزمان چه در دریا و چه درهوا و چه در زمین به موفقیت‌های بزرگی دست یافتیم که این موضوع دشمنان را به وحشت انداخته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار