ناگلزمان:بارسایی‌ها فکرش را هم نمی‌کردند چنین عملکردی را از سوی ما ببینند

طبق گفته سرمربی بایرن مونیخ، بارسایی‌ها از عملکرد تیمشان شوکه شده بودند.

در چارچوب هفتم پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا از گروه سوم، بایرن مونیخ در نیوکمپ موفق شد با پیروزی ۳ بر صفر مقابل بارسلونا، صدرنشینی خود را در گروه مرگ قطعی کند.یولیان ناگلزمان در کنفرانس خبری پس از بازی به تمجید از عملکرد تیمش پرداخته و پیروزی مقابل بارسلونا را بیانه‌ای از سوی بایرن مونیخ به دیگر باشگاه‌ها دانسته است. ناگلزمان در مورد عملکرد و پیروزی‌شان مقابل بارسلونا، گفت:نحوه پیروزی ما در این بازی، انرژی زیادی به ما می‌دهد. فکر نمی‌کنم که بارسلونا انتظار نداشت ما این قدر جسور باشیم. اما وقتی مقابل بارسلونا بازی می‌کنید، باید این گونه باشید. ما دو گل زیبا زدیم و گل سوم را هم در واپسین دقایق به ثمر رساندیم.

بارسلونا در نیوکمپ موفق نشد هیچ شوت در چارچوبی مقابل بایرن مونیخ داشته باشد و همین باعث شده ناگلزمان از عملکرد خط دفاعی‌شان تمجید کند. ناگلزمان در این‌باره، گفت:ما به آن‌ها اجازه ندادیم تا هیچ شوت در چارچوبی داشته باشند. ما با شور و اشتیاق زیادی دفاع کردیم. ما خیلی خوب دفاع کردیم و من از این سر سختی‌مان، خوشم آمد. این تیم امشب سیگنالی به کل جهان ارسال کرد.

لئون گورتسکا، اریک ماکسیم چوپوموتینگ و نصیر مزروعی در این بازی، کارت زرد دریافت کردن. ناگلزمان در ادامه افزود: این پیروزی به ما انرژی زیادی می‌دهد. کارت‌های زرد زیادی دریافت کردیم، اما وقتی مقابل چنین حریفی بازی می‌کنید، این اتفاق طبیعی است.  ما صبور بودیم. دو گل زیبا به ثمر رساندیم با این حال گل سوم، احتمالا کاملا برنامه ریزی شده نبود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار