اختصاص ۳۰ میلیارد تومان اعتبار به بنیاد حفظ آثار همدان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل باغ موزه دفاع مقدس، یادمان شهدای گمنام در سفر رئیس جمهور به همدان اختصاص یافت.

حسن رضانیا گفت: باغ موزه دفاع مقدس همدان در نوع خود در کشور کم‌نظیر است ویکی از مراکز مهمی ست که می‌تواند در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های بعدی در استان موثر باشد.

شب گذشته جلسه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان با هیات امنای باغ موزه دفاع مقدس همدان برگزار شد.

او گفت: در سفر رییس جمهور سه طرح برای بهسازی و تکمیل باغ موزه دفاع مقدس به مبلغ ۱۵ میلیارد تومان برای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان مصوب و ابلاغ شده که باید در سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ هزینه شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان می‌گوید: ۱۵ میلیارد تومان برای انجام طرح‌های مرتبط با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان به این بنیاد، اختصاص یافت.

رضانیا گفت: مبلغ ۱۰ میلیارد تومان نیز برای تکمیل یادمان شهدای گمنام در سطح استان اختصاص داده شد که باید در سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ اجرایی شود.

به گفته او؛ مبلغ پنج میلیارد تومان نیز برای اصلاح و تکمیل یادمان در جغرافیای حماسی استان در سفر ریاست جمهوری اختصاص یافته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: امسال مبلغ یک میلیارد تومان از منابع استانی به بهسازی و تجهیز باغ موزه اختصاص یافته است.

رضانیا می‌گوید: از ابتدای سال تحصیلی امسال تاکنون بیش از ۲ هزار دانش آموز به منظور آشنایی با تاریخ جنگ از باغ موزه دفاع مقدس همدان بازدید کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.