محکومیت اقدام تروریستی شیراز در راهپیمایی مردم آذربایجان غربی

در پی مردم ولایت مدار آذربایجان‌غربی با حضور پرشور در راهپیمایی حادثه تروریستی شاه چراغ شیراز که منجر به شهادت و مجروحیت تعدادی از هم وطنانمان شد محکوم کردند.

در پی حادثه تروریستی شاه چراغ شیراز که منجر به شهادت و مجروحیت تعدادی از هم وطنانمان شد همزمان با سراسر کشور مردم ولایت مدار آذربایجان‌غربی در شهرهای مختلف استان  با حضور پرشور در راهپیمایی این جنایت تروریستی را محکوم کردند.

مردم ولایی، آگاه و بصیر آذربایجان غربی همزمان با سراسر کشور، پس از نماز عبادی سیاسی جمعه، در محکومیت جنایت هولناک و هتک حرمت به حرم نورانی شاهچراغ علیه السلام و اعلام همدردی با خانواده‌های شهدا و مجروحان این اقدام ددمنشانه، راهپیمایی برگزار کردند.

در ارومیه پس از نماز جمعه مردم یکپارچه شعار وحدت سردادند و خواهان برخورد قاطع با عاملان و مسببین این جنایت و نا امنی‌های اخیر در کشور شدند.

مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر فتنه گر، با مشت محکم می‌زند این ملت بر دهان دشمنان ولایت، فتنه گر منافق در ایران ماندنی نیست، مرگ بر مزدور فتنه گر از جمله مهمترین شعارهایی بود که مردم ارومیه در این راهپیمایی سر دادند.

در این راهپیمایی که با حضور پرشور مردم برگزار شد، راهپیمایان پلاکاردهای نیز در دست داشتند که مضمون آنها حمایت از نیروی انتظامی، نیروهای امنیت آفرین، حمایت از انقلاب اسلامی و ابراز انزجار از دشمنان نظام مقدس اسلامی، فتنه آفرینان و اغتشاش‌گران بود.

 

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.