پرتکرارترین تاکتیک اتاق‌های عملیاتی دشمن برای ایجاد ترس

رسانه‌های ضد ایرانی با بمباران اخبار جعلی به دنبال ایجاد ترس در ذهن‌ها و ضربه به هم‌بستگی اجتماعی هستند.

سینا قربانی عضو شورای اطلاع‌رسانی دولت در مازندران با اشاره به عملیات‌های ۲۴ ساعته شبکه‌های ضدایرانی در رابطه با تجمعات، گفت: رسانه‌های ضدایرانی با استفاده از انواع تاکتیک‌های خبری در تلاش هستند تا افکار عمومی را ملتهب و ترس را در جامعه حاکم کنند.

او افزود: بمباران اخبار جعلی یکی از پرتکرارترین تاکتیک‌های بکاررفته از سوی رسانه‌های ضد ایرانی برای ملتهب کردن استان‌های کشور است.

این تحلیلگر مسائل فرهنگ و رسانه، ادامه داد:روز گذشته شبکه‌های ضد ایرانی در ادامه پروژه کشته‌سازی و بمب‌باران اخبار جعلی تصویر مرحومه مائده جوانفر را که در حادثه تصادف در محور رشت-قزوین گردنه کوهین جان خود را از دست داده بود بعنوان یکی از معترضین کشته شده به کاربران معرفی کردند.

او افزود: این در حالی است که مرحومه جوانفر در سوم آبان ماه در محور رشت-قزوین با خودرو از جاده منحرف شد و جان خود را از دست داد.

گفته‌های این عضو شورای اطلاع رسانی در خصوص درگذشت مائده جوانفر را پدر این مرحومه نیز تایید می‌کند


دخترم فقط پرستار بود و در هیچ اغتشاشی حضور نداشت
اسماعیل جوانفر می‌گوید: آنچه از حضور و فوت دخترم در اغتشاشات شهر رشت می‌گویند واقعیت ندارد بلکه او در حادثه تصادف در محور قزوین - رشت جان باخت

پدر مائده جوانفر گفت: دخترم در درگیری‌ها و اغتشاشات اخیر به هیچ عنوان حاضر نبود بلکه پرستاری بود که در دوران کرونا فعالیت‌های فداکارانه‌ای داشت.

او افزود: مائده در روز حادثه در گردنه کوهین استان قزوین به رشت به دلیل خستگی تصادف کرد که بعد از انتقال به بیمارستان قزوین فوت شد

اظهارات او را برادرش یعنی عموی مائده نیز تایید می‌کند و می‌گوید: در فضای مجازی مطالبی منتشر کردند که مائده خودروی تیبا داشت و با تصاویر منتشر شده از تصادف همخوانی ندارد در حالیکه مائده ۲ سال قبل این خودرو را فروخته و جای آن یک خودرو ۲۰۶ خریده بود.

علی جوانفر ادامه داد: متاسفانه برخی‌ها برای رسیدن به اهداف خودشان صحبت‌های غیر واقعی از حادثه فوت مائده را مطرح می‌کنند که واقعیت ندارد


تکنیک های چندگانه برای رسیدن به یک هدف
سینا قربانی با اشاره بر اینکه دشمن در میدان جنگ ترکیبی به دنبال ضربه زدن به استقلال ایران است، اظهار داشت: ایجاد ترس، دوقطبی‌سازی، کشته سازی، القا ناامیدی، اخبار جعلی، انتشار تصاویر آرشیوی و مدیریت سازماندهی شده اغتشاش‌گران در میان تجمعات با هدف کشته سازی، سناریو از پیش تعیین شده دشمن است که بخش اعظم آن با همت مردم، بسیج و نیرو‌های امنیتی، انتظامی خنثی شده است.

عضو شورای اطلاع رسانی مازندران، گفت: وضعیت مازندران سفید است، اما رسانه‌های ضد ایرانی در تلاش هستند تا با سازماندهی اغتشاش گران و پخش تصاویر هدفمند و آرشیوی و انکار زندگی عادی مردم و پنهان سازی واقعیت و بزرگ نمایی مسائل سوء، امنیت افکار عمومی را برهم بزنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۲۰:۵۲ ۰۶ آبان ۱۴۰۱
انتقام شهدای آمل را خواهیم گرفت
آخرین اخبار