نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی:

دشمن درصدد تبدیل ایران به زمین سوخته است

میرمحمدی گفت: دشمن می‌خواهد با راه انداختن جنگ داخلی، کشور را به زمین سوخته تبدیل کند.

سید جلیل میرمحمدی، نماینده تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی به مناسبت شهادت جمعی از هموطنان در فاجعه تروریستی حمله مسلحانه به شاهچراغ پیامی بدین شرح منتشر کرد؛ 

مصیبت عظمای شهادت جمعی از زائران و مجاوران حرم حضرت شاهچراغ (ع) توسط اشقیای داعشی، داغ بزرگی بر دل ملت بزرگ ایران گذاشت.

صحنه‌گردانان این معرکه خونین، همانانی هستند که از یک طرف گروه‌های تروریستی تکفیری را تغذیه کرده و از طرف دیگر امپراتوری‌های دروغ رسانه‌ای را برای مغزشویی و برانگیختن ایرانی در مقابل ایرانی علم می‌کنند و در عین حال به مثابه گاو‌های شیرده اربابانشان به انجام وظیفه می‌پردازند.

ملت رشید ایران این جنایات هولناک حقیقی و رسانه‌ای را پیش چشمش دارد و می‌بیند که دشمن غدّار با راه‌انداختن یک جنگ احزاب سعی دارد به تمامیت ارضی ایران عزیز دست‌اندازی کند و اگر نتوانست با به راه‌انداختن جنگ داخلی، کشور را تبدیل به زمین سوخته نماید و اگر این هم نشد دستکم گسل‌های اجتماعی را برای بهره‌برداری‌های بعدی تعمیق نماید.

اینجانب ضمن تسلیت به ملت شهیدپرور ایران، به ویژه بازماندگان این فاجعه هولناک، از خدای متعال برای شهدای شاهچراغ رحمت، مغفرت و علو درجات و برای مجروحین شفای عاجل را مسالت می‌دارم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار