فضای سبز کرج به استقبال فصل سرما می‌رود

سرپرست سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از اجرای عملیات بِه‌زراعی بوستان‌ها و معابر مناطق ده‌گانه شهر کرج خبر داد.

رمضانعلی پوررستمی از اجرای عملیات بِه‌زراعی بوستان‌ها و معابر مناطق ده‌گانه شهر کرج خبر داد و گفت: حفظ و نگهداری از فضای سبز و درختان شهر و توسعه پارک‌ها و بوستان‌ها از اولویت‌های مهم سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری برای مناسب‌سازی چهره شهر است.

او با بیان اینکه از ابتدای آذرماه برنامه هرس درختان آغاز شده است، می گوید: عملیات بِه‌زراعی شامل اقداماتی نظیر پابیل و کندوکوب، کوددهی، هرس و سم پاشی درختان، کاشت گل و گیاه، باغچه سازی و ایجاد آبخور مناسب درعرصه‌های فضای سبز مناطق ده‌گانه طبق تقویم باغبانی است.

سرپرست سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با تاکید بر حفظ و مراقبت از درختان و فضای سبز، اقداماتی از قبیل تغییر پوشش گیاهی جهت صرفه‌جویی در مصرف آب و نگهداشت بهینه عرصه‌های فضای سبز را اولویت سازمان معرفی کرد و افزود: حفظ و نگهداری از درختان و فضای سبز مهم‌تر از کاشت آن‌ها محسوب می‌شود و این سازمان نیز با برنامه ریزی‌های در نظر گرفته شده این اقدام را در تمامی مناطق ده‌گانه اجرایی می‌کند.

برچسب ها: کاشتن گل ، فضای سبز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.