استاندار البرز:

سیمای شهرها زیباسازی شود

مجتبی عبداللهی گفت: سیمای شهرها و روستاها باید زیباسازی شود تا مردم از حضور در خیابان ها و معابر لذت ببرند.

استاندار البرز خطاب به شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی شهر، گفت: سیمای شهرها و روستاها باید زیباسازی شود و مردم از حضور در خیابان ها و معابر لذت ببرند، همچنین باید مراسم و جشنواره های مناسب این فصل در بوستان ها و مراکز تفریحی شهر برگزارشود.

او می گوید: ما به عنوان کارگزاران این نظام مقدس، مسئولیتی جز خدمت به مردم نداریم بنابراین باید در این راه کوشا باشیم و با خلاقیت و تلاش مضاعف نسبت به احصا راهکارهای حل مشکلات مردم اقدام کنیم.

عبداللهی گفت: ضرورت دارد که با آگاهی بخشی، تنویر و اقناع افکار عمومی، مردم را از چرایی حملات سخت و نرم دشمنان با خبر کنیم.

او می گوید: دولت مردمی سیزدهم اهداف بزرگی را در راستای عدالت محوری و فسادستیزی دارد که تمامی مدیران استان باید در این جهت حرکت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امید فرج زاده
۱۸:۴۸ ۰۷ آبان ۱۴۰۱
همت شما بابت ساخت پیش دبستانی و مدارس برای این همه ساکن بخش محدود را هم در نظر داشته باشید احساس شما بر این باشه که فرزند خودتان را به پارک میخواهید ببرید و در این منطقه ساکن باشید چه حسی به شما دست میدهد ممنون میشم با حس پدرانه به این موضوع دید داشته باشید نه به عنوان یک رهگذر
Iran (Islamic Republic of)
امید فرج زاده
۱۸:۴۴ ۰۷ آبان ۱۴۰۱
با سلام و خسته نباشید خدمت استاندار محترم شهر کرج جسارتا اگر امکان دارد یک سر به مسکن مهر شهرک ابریشم بزنید ممنون میشم نه فضا برای بازی کودکان وجود دارد و نه فضای سبز که از ان لذت ببریم فقط تنها چیزی که بیش از حد رویت میشود سگ های ولگرد است ممنون میشم به درد دلها برسید جایی مثل مهرشهر همیشه فضای سبز و پارک و غیره دارد اقشار ضعیف هیچ وقت گویا حق زندگی کردن ندارد ممنون میشوم به مشکلات شهرک ابریشم هم رسیدگی کنید
آخرین اخبار