داعش از عقیده هیچ کس نپرسید؛ شما طرفدار کدام «زن، زندگی، آزادی» هستید؟ + تصاویر

وقتی داعش آمد عقیده هیچ یک از زائران شاهچراغ را نپرسید، از همان اول هرکه را که دید به رگبار گلوله بست کاری هم به افکار و عقایدشان نداشت.

جنایت داعش در شاهچراغ درد عمیقی بود بر قلب ایران‌مان بود و خون مردم بی‌گناه روی سنگ‌فرش‌های حرم داغ تازه‌ای بود بر دلمان. اما بعضی‌ها این وسط به هر بهانه‌ای تلاش کردند این جنایت را نادیده بگیرند و خون زائران بی‌گناه حرم شاهچراغ را پایمال کنند. حتی وقتی داعش مسئولیت این عملیات تروریستی را به عهده گرفت. باز از این جنایت چشم‌پوشیدند، اما وقتش رسیده چند موضوع را یادآور شویم!


بیشتربخوانید


شما طرفدار زن، زندگی، آزادی هستید یا نه؟!

خیال می‌کنید وقتی داعش آمد. یکی یکی از زائران شاهچراغ پرسید: «شما طرفدار (زن، زندگی، آزادی) هستید یا خیر؟!» آن‌وقت اگر جواب باب‌میلش را نمی‌شنید دست روی ماشه می‌گذاشت و تیرخلاص را نثارشان می‌کرد؟! داعش که آمد از همان اول هرکه را که دید به رگبار گلوله بست. کاری هم به افکار و اعتقادات‌شان نداشت. اصلا به قول بعضی‌ها آن چادر‌های سفید خونین نشانه آن بود که صاحبانش چادری نبودند و آن چادر‌ها را از حرم امانت گرفته بودند! داعش هم که بیاید کسی را غربال نمی‌کند! آن‌ها که از عصرچهارشنبه هزار بهانه آوردند که داغ زائران بی‌گناه شاهچراغ را نادیده بگیرند حواسشان باشد چراغ سبز به چه کسانی نشان می‌دهند!

خون های بر زمین ریخته در شاهچراغ

شما شعارهایتان بوی خون می‌داد

بگذارید برای بعضی‌ها یادآور توئیت‌ها و حرف‌های قبل از این اتفاقات باشیم! حرف‌هایی که سراسر بوی خون می‌داد! آهای لیدر‌ها شما بودید که می‌گفتید «وای به روزی که مسلح شویم!» شما بودید که می‌گفتید «می‌کشیم می‌کشیم هر آنکه خواهرم کشت!» شما بودید که در این چند روز نیرو‌های پلیس را به بدترین شکل به شهادت رساندید! گلوی نیروی انتظامی را بریدید و مظلومانه پلیسی را به آتش کشیدید! شما بودید که امنیت ملی را به خطر انداختید و راه را برای تروریست‌های داعش هموار کردید. یادتان می‌آید آموزش استفاده از اسلحه و ساخت کوکتل مولوتف‌هایی که در صفحه مجازی‌تان می‌گذاشتید؟! یادتان می‌آید توئیت‌می‌گذاشتید که فردای براندازی حداقل باید ۵۰ میلیون ایرانی را اعدام یا سلاخی کنید؟! شعار‌های شما بوی خون می‌داد.

توئیت های براندازان

داعش کی وارد صحنه اغتشاشات می‌شود؟!

حتما این جمله را این روز‌ها زیاد شنیده‌اید اینکه دشمن به دنبال سوریه‌سازی در ایران است و سناریوی غرب برای اغتشاشات ایران همان سناریوی تکراری سوریه است! بحران سوریه از آنجایی شروع شد که گروهی از دانش‌آموزان بر در و دیوار مدرسه شعار‌های ضد حکومت نوشتند و دستگیر شدند. رسانه‌ها با مانور روی این موضوع شایعه کردند که دانش‌آموزان سخت شکنجه شدند و این موضوع باعث تظاهرات مردمی شد! البته تحریم‌های اقتصادی سنگین آمریکا علیه این کشور باعث مشکلات اقتصادی و نارضایتی مردم از شرایط اقتصادی شده بود. پس از اینکه تظاهرات به جنگ داخلی تبدیل شد پای داعش و گروه‌های تروریستی به سوریه باز شد.
در بخشی از برنامه‌های ضد سوری که برای آن ۲ میلیارد دلار بودجه اختصاص داده شده بود نوشته اند: «افرادی «داد زن» در میانه ازدحام حضور پیدا کنند و شعار دهند. اگر هیچکس به آنان حمله نکرد و اعتراضی نکرد، عده‌ای دیگر با برنامه‌ریزی قبلی به آنان حمله کنند و این موضوع تصویری فوق‌العاده به رسانه‌ها می‌دهد.»

حتی جزئیات این برنامه هم شباهت زیادی به اغتشاشات ایران دارد. هم‌وطن حواست باشد ناخواسته در زمین دشمن بازی نکنی و ایران را با دست‌های خود به ویرانی نکشی! در سوریه هم حرف از آبادی و آزادی بود، اما تصویری که امروز از این کشور مانده چیز دیگری می‌گوید!

لطفا پیاده نظام دشمن نباشید!

این روز‌ها دشمن و رسانه‌های معاند تلاش زیادی کردند تا مردم را رو به روی نیرو‌های انتظامی و امنیتی کشور قرار دهند. خط و ربط بسیار از شعار‌ها را هم که بگیرید می‌رسد به پلیس و شهادت نیرو‌های پلیس، اما چرا؟!

ایران در این سال‌ها نه تنها از مرز‌های خودش دفاع کرده بلکه از مرز‌های کشور‌های دیگر هم در مقابل تجاوز دشمن به خاک‌آن‌ها پاسداری کرده است! اگر امروز ایران به سرنوشتی، چون سوریه دچار نشده نتیجه فداکاری و جان‌نثاری نیرو‌های امنیتی کشور است.

خون مهسا امینی رنگین‌تر بود؟!

آدم‌های به ظاهر دلسوز و انسان دوست که برای فوت یک دختر همه را محکوم کردند و دست به هرکاری زدند در فضای مجازی هزاران پست و استوری گذاشتند. حالا چرا در مقابل ترور زائران حرم شاهچراغ ساکت شدند؟ چرا فریادشان بر سر متجاوزان بلند نمی‌شود؟! چرا روحیه خون‌خواهیشان ته کشیده و حتی به اندازه یک استوری تسلیت برای این آدم‌های بی‌گناه ارزش قائل نیستند؟! برایشان صرف ندارد و یا باب میل لیدر‌های آمریکایی_سعودیشان نیست یا تاریخ انقضای انسان‌دوستیشان تمام شده است؟!

منبع: فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۵۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد رضا
۰۲:۴۸ ۱۰ آبان ۱۴۰۱
جوونای مردم رو شهید کردن که موی نجسشون رو بریزن بیرون خاک تو سر پدارنشون
Iran (Islamic Republic of)
به نام زندگی
۱۸:۵۲ ۰۹ آبان ۱۴۰۱
مهسا ارشاد
شاهچراغ آباد شد
زنی در خون خود آزاد شد
میهنی زنده شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۷ ۰۹ آبان ۱۴۰۱
اصل ۱۹ و ۲۰ ۲۱ قانون اساسی
Iran (Islamic Republic of)
ali
۲۳:۱۶ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
کشته شدن هر هموطن بی‌گناهی اشتباهه
چه در خیابان ، چه در شاهچراغ
دوستان برای تک تک رفتارمون باید جواب پس بدیم
الکی از جریان خاصی چه داخلی چه خارجی دفاع نکنید
درد مردم یکی دوتا نیست
چه امیدی به فرداها داریم؟؟؟
یبار برای رضای خدا بدون تعصب فکر کنید
هیچ کس موافق ناامنی نیست
هیچ کس بدبختی ایرانو نمیخواد
اتحاد و آشتی ملی ، تلاش ، شنیده شدن اعتراضات ، اصلاح مسیر اشتباه و...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۶ ۰۹ آبان ۱۴۰۱
بله هیچ ایرانی واقعی موافق ناامنی نیست اما آن کسانی از آمریکا و اسرائیل و آل سعود پول و تجهیزات می گیرند دو تابعیتی هایی که در بست برای دشمنان ملت ایران جاسوسی و خیانت می کنند، فریب خورده هایی که اموال مردم اعم از دولتی و خصوصی را آتش می زنند نیروهای امنیتی و مردم را دزدانه به شهادت می رسانند نه ایرانی هستند نه دلسوز ایران آنها اگر بتوانند کل ایران را از روی زمین محو می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ali
۲۳:۰۹ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
از کردستان تا تهران
جانم فدای ایران
دوستان بفکر اتحاد و درست شدن مملکت باشید
این وضعیت اقتصادی اصلا شایسته نیست
کشتن در هرجایی تهران ، شیراز ، کردستان یا هرجای دیگه ای محکومه
اسیر فضاسازی نشید
Iran (Islamic Republic of)
cgg
۲۳:۰۴ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
از کرونا یاب مستعان چ خبر خخخخ
دروغاتون رو مگه خودتون باورکنین
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۲۲:۳۵ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
دلم گرفته
شیرازی هستم
هر وقت عکس هاس شاهچراغ رو میبینم گریه م میگیره
بعضی مردم استوار وایسادن
عده ی کمی فریب خوردن
و عده ای هم نادانسته واقعا نادانسته دارن آب به آسیاب دشمن میریزن به خاطر اعتماد از دست رفته ای که باعثش فتنه گر های کثیف داخلی بودن و هنوز هستن
Iran (Islamic Republic of)
بسیجی بسیجی بسیجی
۲۰:۱۲ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
مرگ بر اسرائیل مرگ بر اینستاگرام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۳ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
با این همه جوونای معتاد به فضای مجازی باید فاتحه توسعه علم و پیشرفت ایران رو بخونیم. میدونین چرا تو واردات گوشی تحریم نیستیم. برای همین موضوعه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۴ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۹ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
ملت غیور ایران در مقابل بدخواهان نظام جمهوری اسلامی قویا بایستید چون اگر کوتاه بیائید قطعا داعشی های ایرانی بدخواهان نظام جمهوری اسلامی با شما همان رفتاری را خواهند کرد که قاتلان مختار ثقفی با تسلیم شدگان از یاران مختار ثقفی کردند و در یک روز سر هفت هزار انسان اسیرشده تسلیم شده را بریدند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۶ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
مرگ بر سلبریتی های خائن وطن فروش که با دستای این مردم عزیز بزرگ شدن و خیانت و خود فروشی به غرب را پایه زندگی خودقراردادند.که انشاالله به حق پروردگار یکتا تمامشون به درک واصل خواهند شد.از سال ۸۸ تا به امروز هیچ سریال یا فیلمی که این وطن فروشا بازی کردن رو نگاه نکردم وهمیشه از خداوند بزرگ نابودی این فتنه گرها رو خواستارم.
سرباز ایران اسلامی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۶ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
اگه نفت رایگان بدید به اروپا اون موقع ما میشیم ملت دوست و برادر ایران برای غرب،ولی اگه ندید باید با برهنگی نفت برسونن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۹ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
با سلام اگه این خبرگزاری رسانه ملی است پس لطفا نظر ما ملت را هم پخش کنید اینقدر سانسورچی نباشید ایران متعلق به گروه خاص یا حزب خاص یا دین خاص نیست ایران عزیز متعلق به ملت عزیز ایران است مسئولین هم خادم این ملت هستند وسلام و آرزوی سلامتی برای شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۳ ۰۹ آبان ۱۴۰۱
انگلیس و اسرائیل از طریق اینترنت جوانان را تحریک به اغتشاش و ناهنجاری های اجتماعی می کنند
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۵:۴۵ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
طبق مطالب نوشته شده واقعا قصد دارن ایران روسوریه کنن ودیگه خانواده های ماامنیت ندارن وداعش ولمون نمیکنه ومردم رو قتل عام میکنه .لطفا اختشاش نکنید مشکل گرانی روز افزون لطفا حل شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۸ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
چه قدر مرزبان و هموطن باید کشته بشن فقط به خاطر اینکه برهنه بگردی؟ نون ندارن بخورن میخوای برهنه باشی آخر دغدغت همینه تو این شرایط؟ باز دم این بسیجیا گرم که با اردو جهادی مشکل مردم رو در حد توانشون حل می کنن، تو سیل و زلزله کمک مردم هستن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۴ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
من می بینم طرف مشکل مالی هم نداره ولی ضد نظام هم حرف می زنه. مناسفانه موهاشون هم بیرون است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۵ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
اغتشاش گران و آشوبگران دنبال حل مشکلات مردم و کشور نیستند . اینها مشتی ارازل و اوباش و زنانو دختران هرزه هستند که از دشمنان ایران پول گرفتند و خیلیهاشون هم شاید پول نگرفتند و فقط دنبال کثافت کاری و هرزگی هستند . میخان خودشون را اینطوری عرضه کنن و ایران بشه مثل کشورهای بی خانوا ه غربی و به ویرانی سوریه و عراق و افغانستان . نمی فهمند که اگر جمهو ی اسلامی نباشه , ایرانی هم نیست . داعش همه را گردن میزنه و نابود میکنه . بزگ و کوچک و زن و مرد و باحجاب و بی حجاب و مؤمن و غیرمؤمن و حزب الهی و غیر حزب الهی و..... براش فرق نمیکنه . هرچند این خیال باطلیه . مطمئن باشید جمهوری اسلامی ایران پیدار و مقتدر خواهند ماند تا ظهور امام زمان . فقط نظام باید ب ای امنیت مردم با اغتشاش گران زن و مرد , با قاطعیت برخورد کنه و دیگه به اینها رحم نشه و حتی اگر ادامه دهند , در میدان اینها را نابود کنند و به گلوله ببندند . اینها مخل آرامش و آسایش مردمند و وجودشان جز شر و فلاکت ارمغانی برای جامعه نداره .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۲ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
ماباید بانابودی اختلاسگرونزول بانکی وتبعیض و.رانت وانحصار .وبی عدالتی جلوی تولید اغتشاشگر رابگیریم.
Iran (Islamic Republic of)
سها
۲۳:۵۳ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
باید مشگلات حل بشه. ولی اینا دنبال بهانه هستن. بااین اغاشاشات باعث میشن بیشتر تهدید و تحریم بشیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۲ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
نام داعش را در رسانه ها تکرارنکنید.
آمریکا رو،،، حساب نمی‌کنیم.
این که داعش!
نسل زنان روسبی و خیابانی...
درهمه جای کره زمین، فاسد هست.
حتی ایران خودمون، که اخیرأ اغت شاش کردن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۸ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
پای خانوادت به هر جای باز نکن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۳ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
داعشی بیشعور بمیر
Iran (Islamic Republic of)
شاه غلام
۲۲:۲۸ ۰۹ آبان ۱۴۰۱
ترر یک عمل نا جوانمردانه است که معمولا بیگناه وبیدفاع ترین مردم را هدف قرار میدهد وتروریست ترسو نامرد ویک حیوان پست است حالا میخواهد هر اسمی داشته باشد که البطه داعش وطالبان والقاعده سردمدار وپرچم دار این تفکر ضد بشری هستند
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۴:۴۷ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
تجزیه ایران رو ملت سالهاست میدونن. مشکل اینا که خود نظام داره با مدیریت و تصمیم های اشتباه به این امر کمک میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۶ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
داعش ؟؟؟؟؟داعش داشتیم وقتی داعش مد نشده بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۲ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
داعش و داعشی که دین ندارند. هم دین ندارند و هم شرف
اینها بی شرف هستند
خدا ریشه اینها رو برای همیشه بکنه
Iran (Islamic Republic of)
فلفل
۱۵:۱۷ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
دین و شرف که هیچ!(داعش) پدر و مادر هم ندارند!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۹ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
من حدود ۶۰ سال دارم آزادی که الحمدالله زنان دارند و انان که بی حجابی را انتخاب کردند که ک
نسبت به زمان ما خیلی خیلی آزادند با لباس انچنانی و. ..اگر هدفشان ازادی حیوانی وبرهنگی است که یک عده ای هم مخالف هستند پس هر دو گروه رودر روی هم و مانند دیوانه ها به هم چنگ بزنیم و ....نه عقل می گوید حد مرز باید رعایت شود و چه بهتر حدود الهی رعایت شود .....
Iran (Islamic Republic of)
هیچکس
۱۵:۱۵ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
کشورهایی که آزادگی حیوانی و برهنگی دارن، دین و خدا را بهتر از مردم ایران شناختن و عمل میکنن. از این شعارهای الکی ندین چون تا عمل خیلییییییی فاصله داره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۵ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
منظورت کدوم خداست که اونا بهتر از ما شناختنش؟ جز شیطان کسی دیگه نمیاد بگه بمب اتم بنداز زن و بچه رو باهم دود کن بفرست هوا(که الان برا مهسا اشک تمساح میریزن)، یا بزن زن و بچه رو تو افغانستان کتلت کن یا اعضای بدنشونو بفروشیو کودکانشونو بقاپی وهنوزم معلوم نیست چه بلایی سرشون اومده یا یمنیارو زن و بچه شونو از گشنگی تلف کنی هر روز خدام تو مدارسشون تیراندازیو قشون کشیه بازم بگم ؟ خجالت بکش
Iran (Islamic Republic of)
رزمنده
۱۴:۲۸ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
باسلام من نه میدونم سیاست چه هست دوست هم ندارم دنبالش باشم ولی ازدولت محترم استدعادارم یی فکری به حال اقتصاداین مملکت انجام دهیدمن حقوقم هشت میلیونی یی پرایددویست میلیونی اگروضع اقتصاددرست بشی همین مردم تودهان امریکامی زنندهمین کارمردم مابرای شهدای شیرازانجام دادندامریکاانگلیس واسراییل خیلی وقتی تلف شدند فقط دارندمثل مرغ پرگنده بال بال می زنندمن ۵سال پول باقیمت قطعی.۶۹میلیون به حساب کارمانیابی وای دیs6واریزکردم که خودروتحویل بده خودروکه نداده مدیرش عنوان می کنی هرجادوست داریدبرویدشکایت کنیداینهادردداره پول مردم بخوره بعدبیادتحریک هم می کنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۰ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
حاکمیتی که با بوق و کرنا اونور آب هرچند قوی و رسا باشه مخاطب داخلیشو از دست بده امنیتش مختل بشه بعد چهل سال تازه باید به جوانان گوشزد کنه که اهالی می‌خوان خونه تون رو روی سرتون خراب کنن و این حد از آسیب پذیری توش بروز کنه باید یه نگاهی اول به خودش بکنه بعد مردم رو مخاطب قرار بده. اینکه چرا از اون ور آب دارن اینهمه پول خرج میکنن و به شبکه و مجری و مثلا کارشناس و غیره پول میدن واسه چی؟؟!! که مثلا برای ما داخل کشور دموکراسی و آزادی بیارن رو جوابشو هر کسی که یه خورده عقل داشته باشه میفهمه.توی کشورهای غربی مثل انگلستان شلواری که میپوشی تا کفش پات بالای چهل درصد مالیات در یافت می‌کنه دلش جوری واسه ما سوخته که سالها برامون تولید برنامه کنه و مفت و مجانی برامون برنامه و خبرهای بروز بیاره خوب جوابش رو هرکسی می‌دونه اما چیزی که جوابش معلوم نیست اینه که چرا حاکمیت در برابر اینجور چیزی تا این حد و هر دفعه به نوعی غافلگیر میشه و هر دفعه باید از خون شهدا و مقدسات مایه بذاره تا بتونه جواب بوق‌های اونور آبی رو بده جای سواله مگه متولیان فرهنگی و رسانه‌ای کشور هم مثل بعض متولیان اقتصادی ریگی به کفششون باشه .گرچه وقتی حجم زیادی از اهل و عیال کارگزاران داخلی ساکن همون کشورهایی هستن که این برنامه ها ازشون پخش میشه جواب تا حدی مشخص تر خواهد بود
Iran (Islamic Republic of)
محمود باقری
۱۳:۵۵ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
بهترین راه احترام متقابل به عقیده و نظر مردمه
ای کاش مسئولین فقط مردم رو یه عده خاص ندونن.
تا وقتی که سر جنگ با عقیده هم دیگه داشته باشیم ایران عزیز پیشرفت نمیکنه .
الان سال 1401 این مشکل به وجود اومد ، دوباره سال 1405 و هی باید انرژی کشور صرف این چیزا بشه به جای پیشرفت
Iran (Islamic Republic of)
Vahid
۱۳:۵۳ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
اگر نفت مجانی بدیم اروپا اونوقت ایران میشه کشور خوب.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
فامیلای همسر من همشون اللهم عجل پروفایلاشونه اما هرچی میشه میگن کار خودشونه کاش امام زمان عج الله تشریف بیارن معلوم بشه کی به کیه فکر کنم بعضیا دنبال دجال رسانه ای غربن تا امام زمان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۷ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
تو مگه میدونی کی هستن که منفی میدی تعصب و لجاجت
الکی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۸ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
الان داریم امتحان پس می دهیم. به نظر من اگر همین الان کاری کنیم که دشمن راضی باشه پس وقتی امام زمان هم بیاد پشت به او خواهیم کرد. اگر امروز پشت به نائب امام زمان کنیم زمانی که امام زمان بیاید پشت به او خواهیم کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۷ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
شما داری حرف خودتو از زبان فامیلای همسرتون می زنید ، خودتی دوست عزیز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۱ ۰۹ آبان ۱۴۰۱
خدا شفات بده خوب اگه حرف خودم بود که میگفتم مگه میترسم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۳ ۰۹ آبان ۱۴۰۱
خدا شفات بده دوست عزیزتر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۴ ۰۹ آبان ۱۴۰۱
یه کم تاریخ بخون کم‌ مذهبی بی بصیرت نداشتیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۲ ۱۰ آبان ۱۴۰۱
اللهم عجل مینویسن اما میگن چرا به سوریه و یمن و فلسطین کمک میکنید انگار معنی حکومت جهانی رو نمیفهمن اللهم عجل مینویسن اما میگن کار خودشونه اللهم عجل مینویسن اما واسه شهدای شاهچراغ دل نمیسوزونن به من نگو دوست عزیز چون آدم دروغگو فکر میکنه همه دروغ میگن و من هیچ احمقی رو دوست خودم نخواهم دونست بمون در جهالتت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۷ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
ملت عزیز ایران شماهایی که بچه مدرسه ای یا دانشجو دارید
بچه هاتونو روشن کنید باهاشون صحبت کنید توو خونه
شما میتونید هدایت گر راه درست باشید
بهشون توضیح بدید تا تحت تحریک احساسات نباشن و با عقل فکر کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۰ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
نمونه دارم: خود مادر حرف هایی می زنه که از عقل نیست. چنین مادری می تونه فرزندش رو هدایت کنه؟ همین فرزند داره کارهایی می کنه که مادرش رو حرص می ده. نتیجه ماهواره دیدن یا لقمه حرام خوردن و از عقل پیروی نکردن همین می شه دیگه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۵ ۰۹ آبان ۱۴۰۱
برعکس بچه ها باید چشم پدر مادر هارو به حقیقت باز کنن
چی میگی عزیز
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۳:۴۳ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
لعنت خدا برمنافقین باد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۲ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
مرد،سربازی ،آزادی ،نه به سربازی اجباری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۵ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
خوبه تو شاعر نشدی
وگرنه همه کتابای شعر جوونه میزد
Iran (Islamic Republic of)
فلفل
۱۵:۲۰ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
در این کشور همه رفتند سربازی ( بجز خانمها) تا امنیت باشه. حالا که نوبت تو شد شاعر شدی ؟؟!!!
میتونی بری در کشوری که سربازی اجباری نیست. اینجا مردها میرن سربازی. البته مردها ،نه نامردها.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۸ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
تو رو خدا این خبرتون رو فعلا بذارید توو صفحه باشه تا مردم بیدار بشن بفهمن
بخونن
به بچه هاشون یاد بدن اصل ماجرارو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۲ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
طبق معمول فیلترینگ شدید نظرات توسط این شاخه نخ نما از رسانه میلی
دوستان افراطیون و دوآتشه توجه کنند که اگر حکومت و مسئولین سالها گند اقتصادی و سیاسی به ایران نمیزد ، برخی مردم خصوصا جوانان به بهانه فوت یک دختر ، یاد زخم های اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی نیوفتاده و آشوب نمیکردن ، و اگر در آغاز آشوب ها بازهم حکومت به جای فریب خورده ، به مردم معترض دردمند میگفت و به دردشون گوش میکرد ، آشوب ادامه دار نمیشد و کار به نقص امنیتی نمیکشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۱ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
تو که میگی چرا فیلترینگ
بیا بگو ببینم چرا اینستا سلیقه خودش کار میکنه
چرا عکس سردار سلیمانی و هشتکای مربوط به اونو پاک میکنه ولی استوری و پستای آشوبگرا و تحریک کننده های خارج نشین حقوق بگیرشونو پاک نمیکنه
مگر نه تحریک به آشوب و دخالت داخلی یه کشور جرمه چرا اینستا طرف آشوبگراست

پس فیلترینگ حقه
تازه باید بزنن از بیخ و ریشه اینستا رو فیلتر کنن که با فیلترشکنم نشه برین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۴ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
درود بر شما ولی کسی که عمدا خودش رو بخواب زده نمیشه بیدارش کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۸ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
وای ی ی...
چنی بلدی آنا...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۱ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
دشمنان نظام ماهیتشان روشن است همان هایی هستند که عملکرد آنها را در سوریه دیدیم اما دلمان از دست کسانی خون است که سر سفره انقلاب نشسته اند حتی بعضی هاشون لباس مقدس آقا رسول اللّه صلوات الله علیه و آله بر تن دارند و با موضع گیری ها و سخنان نا حق خود آتش بیار معرکه شده اند که از خداوند بزرگ می خواهیم اگر قابل هدایتند هدایتشان فرماید وگرنه هر چه زودتر رسوا و نابودشان گرداند و مردم ایران را از شر این نابکاران دین فروش و خائن نجات دهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۹ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
خودمون اگه برای خودمون کاری کردیم،کردیم.وگرنه خارج نشینها ی بی درد هیچ موقع برای ما کاری نمی‌کنند .فقط فکر بر هم زدن جامعه و پر کردن جیب خودشون هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۰ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
دوست عزیز خارج نشین های ضد انقلاب فقط به فکر برهم زدن نظم جامعه و پر کردن جیب خود نیستند آنها اهداف بسیار خطرناکتری دارند که کشتار و سلاخی ۵٠ میلیون ایرانی فقط یکی از اهداف آنهاست. باید خیلی خیلی هوشیار تر از اینها باشیم وگرنه سوریه در مقابل آنچه بر سر کشور ما خواهد آمد بهشت خواهد بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
این پیام رسان ها که مال خودشونه...
هرجا که به نفع شون باشه،، قانونیه!
هرجا هم که به ضررشون باشه،، خلاف قانونه!
کدوم قانون؟!
هرچیزی که غربی ها بنویسند،، قانونه؟!
بقیه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۹ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
هم مهسا امینی مظلوم واقع شد هم شهیدان حرم شاه چراغ خبر های جهت دار منتشر نکنین لطفا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۱ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
جهت دار که نگفتن
میگن ینی اونایی که یقه میدریدند برای خون یک نفر چرا برای ۱۵ نفر خفه شدن و هیچ نمیگن
ینی نمیتونن بگن چون هدفشون چیز دیگه بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۵ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
چرا مهسا امینی مظلوم واقع شد ؟ مظلوم نیروهای امنیتی هستند ، مظلوم ملت ایران است، مظلوم شهدای حرم هستند، در راس همه مظلوم رهبر بزرگوار انقلاب است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۸ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
قابل توجه کسانی که حجاب خود را برمی‌دارند و دنبال اختلاط هستند ، داعش برای جهاد النکاح ثبت نام می‌کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۳ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
پس حواست باشه جا نمونی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۹ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
واسه چی جا نمونه ،شماها گفتید واسه خواهرامون داعش تشریف آوردن واسه خواهراتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۳ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
همه ما خوب میدانیم این اغتشاشات و مرگ مهسا امینی بهانه ای بود برای دشمنانشان ایران نه اقتصصاد کشور که سر دادن زن زندگی ازادگی چز بی حیایی بی ناموسی چیزی نمیخوان ریختن خون مردم بی گناه رو هر روز دارن میکشن از هر جای ایران نمیگم مشکل نداریم چرا خیلی هم داریم مردم در شرایط سخت دارن زندگی میکنن یک عده بی اصل نصب داره ضربه به مردم وکشورشون میزنن تا زندگی مردم سخت تر بشه تا به هدفشان برسن دست توی دست دشمن بیگانه توسط دشمن داخلی ملت عزیزم به خودتون بیاید مخصوصا جوانان عزیز کشورم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۶ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
اصل این کارها برای اقتصاد ایرانه همه هم خوب میدونن ولی یک عده ای عمدا میگن برای بی حجابیه وعده ای هم دارن این وسط کارهای ناشایست میکنن ولی اکثر مردم تظاهراتشان بخاطر فقر وبیکاری وگرانی وچه مهسا امینی وچه بقیه واقعا درد ناک بود
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۱۲:۴۶ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
امیدوارم این کامنت من منتشر بشه
مشکلات کشور با تلاش جوانان حل میشود نه با داد و بیداد (هر چند اغتشاشات اخیر منظورش گرانی و ... نبود)
به این داستان خوب دقت کنید
عموی من اهل ارومیه هست یکبار دوستانش میگویند
ما با ماشین شخصی به ترکیه میرویم تو هم بدون هزینه با ما بیا
عمو من در شهر وان وقتی قیمت کالا دید تصمیم جدی گرفت تا کالا به ترکیه صادر کند
با سواد در حد راهنمایی حدود ۵۰ سال سن و یک ماشین نیسان وانت با کلی تلاش کار صادرات آغاز کرد الان جز موفق ترین صادر کنندگان کشور هست با ارز آوری سالی حدود ۲۰۰ ملیون دلار
جوانان ما با هر مقدار سرمایه باید با تشکیل تعاونی با دوستان خود اقدام به چنین کارهایی کنند
تا وقتی جوانان ما لنگ ظهر از خواب بیدار شوند و در طول روز فقط تلگرام و اینستاگرام بگردند هیچ تغییر ایجاد نخواهد شد
اگه حکومت هم عوض بشه باز هم باید خود ما جوانان تلاش کنیم
کمی هم از مغزتون لطفاً استفاده کنید
برنامه ثریا نگاه کنید فرصت شغلی دنیا درک کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۳ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
آفرین
منم به همین معتقدم
تنبل و بی مغز نباشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۷ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
این نسل مصرف کننده و بی ارزه...
Iran (Islamic Republic of)
فلفل
۱۵:۲۱ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
درود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۰ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
اگر اختلاس گران رواعدام میکردن وتمام اموالشان را میگرفتند
با فساد مالی وگرانی عده ای که فقط پول براشون ارزش هست مقابله میکردن الان ما امریکا رو مسخره میکردیم نه اونها ما رو که ما عقب مانده هستیم وانها پیشرفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۲ ۱۵ آبان ۱۴۰۱
یک جانی آدمکش رو می خواستن اعدام کنن این سلبریتهای ،لات بی غیرت ،رذل ،یاغی ،کمپین نه به اعدام راه انداختن حالا بیان زالو صفتان رو که این وطنفرو شان
رو بزرگ کردن اونوقت باز با مطلوم نمایی چه شری به پا کنن
مرگ بر قاسطین ،ناکثین ،مارقین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۰ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
آهای تمام داخلیای مخالف بیاین بیانیه بدین مسیح و بقیه تحریک کننده های خارج نشین بیان ایران حرف بزنن ببینین یکیشون میاد؟
اونا دوور نشستن پول میشمارن فقط شما رو میفرسن جلو آشوب
کاش یه کم میفمیدین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۸ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
مگر زمان انقااب مردم و توده ایها و منافقین که باهم انقلاب کردن در یک جبهه بودند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۷ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
مسیح مگر در اوین نبود؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۸ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
آهای طرفداران زن زندگی روسری چرخوندن توو هوا
مگر برای یک مهسا یقه پاره نکردید
اون که یه نفر بود
چرا برای این ۱۵ نفر خفه خون گرفتید
بیاید جواب خون اینا رو بدید
باعثش تمام محرکهای اغتشاشن
هر استوری و پست و حرفتون باعث این شد
لعنت به شما اغتشاشگرای بی مغز که امنیت رو خراب کردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۰ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
درود بر شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۳ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
علی دایی علی کریمی مسیح علینژاد پرستو صالحی و بقیه ی همدستان بیاین جواب بدن
۱۵ برابرِ اون یه نفر دلسوزی کنین اگر راس میگین چرا خفه شدین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۰ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
اینو میگن گرفتن ماهی از آب گل آلود و فراموش شدن اصل قضیه .چرا نمیگی اگه نظام اراده جدی در برخورد با فساد و اختلاس داشت کار به اینجا نمی‌کشید درد مردم مهسا و امثال مهساهها نیست و اینها فقط بهاست درد مردم گرانی تورم اختلاس مسولین و انحصار طلبی است درد مردم شغل مسکن و قوت روزانه است .ولی امثال تو نمیفهمید و نمی‌خواهید بفهمید با این افکار فاسد کار رابه جای باریک و بدتر رساندید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۶ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
مشکل اینه هنوز یه عده ساده لوح که تو هپروت سیر میکنن به اینا میگن معترض :))دیگه با چشم خودت ببینی و نخوای حالیت بشه چخبره حتی ببینی داعش اومد داخل بخاطر راهی که همین اغتشاشگرا باز کردن( ای وای ببخشید معترضای مهربون و ناناز که دلشون اندازه گنجیشک کوچیکه) دیگه کی میخوای باور کنی نمیدونم شماها ایران ویران هم بشه جنگ هم بشه بازم باور نمیکنید چون دشمن که میگن خیالیه توهمه
...دشمن داخلی داریم هممون میدونیم و وضع مملکت اینو نشون میده چه تو اقتصاد چه جامعه ولی شماها دشمن خارجی رو یه داستان میدونید یه خیال و توهم
تو همون خیال و توهمتون بمونید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۱ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
لعنت بر کسی که جمله زن زندگی آزادی را گفت.
اگر یک مرد در خیابان بدون بلوز و شلوار راه برود همه میگن بیحیاست.حالا این زنان که در خیابان بدون روسری میان خودشونو بیحیا نمیدونن!! زن های بیحجاب احمق
Iran (Islamic Republic of)
سمیه
۱۳:۱۵ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
هر کس مثل شما نباشه احمقه؟ از نظر ما هم شما احمقید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۱ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
مرد بلوز نمی پوشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۴ ۰۹ آبان ۱۴۰۱
اینا فقط برای زنو دختر مردم روشنفکرن وگرنه اسم زنشونو تو گوشی منزل ذخیره می کنند
Russian Federation
ناشناس
۱۱:۵۱ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
ننگتان باد اغتشاشگران بی همه چی ما ايرانيهای اصیل وباغیرت خودتان و سروراوتان ازقبیل حکومت منفور سعودی و آمریکایی را نابود خواهیم کرد شما ايرانی نیستید بلکه خائن ووطن فروش هستید
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا قربانزاده
۱۱:۳۹ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
چرا این بار اینقدر اسرار دارید ثابت بشه کار داعش بوده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۴ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
خود داعش گفت کار من بوده عکس اون آدمم گذاشت
حالا چرا تو اصرار داری بگی کار داعش نبوده
از کجا پول میگیری منافق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۱ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
اسرار چیه مگه داعش به عهده نگرفته!!! واقعا متاسفم برای افکارتون. هنوزم نمی‌خواهید واقعیت‌ها رو قبول کنید، خداروشکر که زیاد نیستید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۳ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
اثبات بشه؟؟؟ کار داعش بوده نیازی ب اثبات نیس خدایا مارو از شر احمق ها حفظ بفرما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۴ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
ثابت هست. هفته نامه النباء از داعشه. نوشته رافضی های مشرک در یک مرقد شرک در جنوب ایران به دست نیروی خلیفه کشته شدند.
وقتی خودشون مسئولیت را به گردن گرفتن چه نیازی به اثبات هست ؟؟!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۵ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
یعنی شهدای ما اون سیزده نفر اینقدر ارزش ندارن که حتی در مورد قاتلشون مطلب بذارن عذر می خوام شما راست میگی خانم امینی فقط همچین لیاقتی رو دارند بقیه مردم ایران حتی اون کودک سه ساله نباید و همه ی ما باید فدای ایشون بشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۵ ۰۹ آبان ۱۴۰۱
کسی اسرار نداره گلم. خود داعش اصرار داره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۳ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
اقتصادمون داغونه .اغتشاشی های احمق.اعتراضی هم باشه باید در چارچوب قانون و برای اقتصاد باشه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۹ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
نه عزیزم ما فقط برای لخت شدن اعتراض میکنیم اقتصاد چیه ،ندیدی فیلمامونو که اونور لخت شدیم وسط خیابون ؟ ما دنبال همینیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۳ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
اینهایی که به بهانه مهسا امینی اعتراض کردن هدفشون لخت شدن بود.هدفشون قاطی شدن دختر و پسر بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۵ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
اینا اصلا معترض نیستن
یه مشت آدم آشوبگر و الکی هستن که فقط میخان قرتی بازی دربیارن
فقط روسری میچرخونن توو هوا همین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۳ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
مشکل بعضی مردم اینه که فکر میکنن جنگ فقط با توپ و تانک و نظامیه وفکر میکنن جنگ تموم شده ولی ما هنوز تو جنگ با دشمن هستیم گرچه سخت میگذره ولی تحمل میکنیم همش فکر میکردم براچی حضرت آقا چند بار اسم کاظمی اشتیانی رو با اب و تاب میاره حالا که میبینم الان نازایی ها تو کشور انقدر زیاد شده و ما هم خب تحریمیم در واقع کاظمی اشتیانی نخبه ای هست که حل مسئله نازایی رو انجام داده روحش شاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۷ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
وقتی تعادل بهم بخوره خیلی اتفاقا میفته. زمان انقلاب هم این تعادل بهم خورد. قاعدتن خشک و تر با هم میسوزه. خشونت همیشه محکومه ولی باید فکری کرد تا کار به بی ثباتی نرسه وگرنه دودش تو چشم همه میره. مخصوصن توی دنیای فعلی که بازیگرای زیادی سعی می کنن از آب گل آلود سایر کشورها ماهی گیری کنن. بهترین مثالش اوکراین هست که تبدیل شده به زمین جنگ و عملن سوخته.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۶ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
احسنت احسنت و آفرین به نویسنده ی این متن
عالی بود
عالی
حرف دل همه بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۶ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
دقیقا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۳ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
واقعا مایه تاسف که هی سعی میکنید داعش بچسبونید به مردم معترض.دست بردارید از این کاراتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۱ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
معترض؟؟؟؟؟؟ من جز اغتشاشگر چیزی نمیبینم
اره تا چند روز قبل میگفتم معترضن ولی الان قطعا میگم وطن فروشن در حدی که باعث شدن داعش بیاد تو ۱۳ نفر بی رحمانه شهید کنه و حتی اشک تمساح هم نریزن چون خون اون خانم که ۴۰ روز پیش فوت شد از بقیه ایرانیا رنگین تره چون با اون ۱۳ نفر نمیتونن موج سواری کننو پول نداره براشون
انقدر محو اونور ابیا شدین که واقعیتی که دارید به چشم خودتون هم میبینید رو انکار میکنید!!!! چتونه شما؟ فقط فشار اقتصادی رو شماهاس؟ انقدر فشار روتونه هر روز با یه تیپ و ارایش جدید میاید وسط خیابون داد و هوار میکشید و به گفته خودتون اعتراض میکنید که بگید حقید؟
راهش خونه خراب کردن مردمه؟
البته فرق بین شهید شدن و فوت شدن اینجا معلوم میشه
که شهید چقدر مظلومه!! و رو خون شهید نمیشه موج سواری کرد برای اهداف کثیف
Russian Federation
ناشناس
۱۱:۵۷ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
اصلآ خودت هم میدونی چی نوشتی داعش خطرناکه وضد ملت ما ماباید از سردار سلیمانی و دوستانشون تشکر بکنیم که نزاشتن شماها رو خفت کنند
Iran (Islamic Republic of)
ت
۱۲:۰۳ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
آن مردم در نظر شما از داعش بدترند خائن به کشور در داخل و خارج محکوم است
Iran (Islamic Republic of)
Ali
۱۲:۵۰ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
کدوم مردوم منظورت آلبانی نیشینها و اطرافیانش...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۶ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
چشمهات را باز کن تا مردم را ببینی. مردم دهها هزار نفری هستند که در تشییع شهدا آمدند. نه چند دختر و پسر که مغزشون پایین شکمشون رفته.
اعتراض البته هست. به وضعیت اقتصادی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۱ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
در سوریه سه میلیون ولد نامشروع ناشی از تجاوز داعشی ها به جای مانده ، قابل توجه برهم زنندگان امنیت. پس اگه ناموست برات مهمه این رو بدون که دشمن دنبال تبدیل ایران به سوریه دومه .
Iran (Islamic Republic of)
Ali
۱۲:۵۷ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
فکر میکنی این اغتشاشگران خیلی با غیرتن اینها اصلا ناموس براشون مطرح نیست اینها خیلی وقت فروختن و تمام ...مثل اینکه به یه پدر سوخته از سیاستمدار های آمریکا فحش ناموسی میدن جواب میده میگه شما چه میگه برام مهم نیست فحش تو ...اصلا ما دنبال بی غیرتی وبی شرفی وبی ناموسی نه خواهر ونه مادر برامون اهمیت نداره هر کاری میخواهن بکنن بکنن.....اینها بدتر از کفار قریش هستن
Iran (Islamic Republic of)
shaden
۱۰:۴۶ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
صورت مسئله رو پاک نکنید
به داد مردم برسید به حرف دل مردم گوش کنید
شرایط اقتصادی مردم خیلی بد است مردم دیگر شاد نیستند
راه های شادی را بستن هر روز خبراهای نا امید کنند میرسد.از کشته شدن.فروریختن ساختمان.دزدی و اختلاس های میلیاردی...
بعضی از مسئولین هم با حرف هایشان نمک به زخم مردم می پاشند
انگار مردم شرایط به وجود آمده اند
جان همه ایرانی ها با همه عقاید برای ما عزیز است و هیچ تفاوتی
میانش نیست.اگر توان انجام کاری رو ندارید مسئولیت قبول نکنید
خط فقر شده 18میلیون من کارگر با حقوق ٦میلیون سه برابر زیر خط فقرم
بعد میگویید اعتراض نکنید.وزیر صمت که رئیسی معرفی کرده بود 100هزار میلیارد ثروت دارد شرایط من رو درک میکند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۹ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
مسائل قاطی نکنیم. اغتشاشات برای چی بود مگه برای وضعیت اقتصادی بود!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۱ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
حالا با اين به اصطلاح اعتراض (در واقع آب به آسياب دشمن ريختن ) مشكلاتتان حل شد
مشكلات اقتصادي با بي عفتي زنان حل ميشود؟
يا باخون به نا حق ريخته زنان وكودكان ومردان كشورمان خط فقر خشكيد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۱ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
الان با این اغتشاشات حل شد؟
خوابی؟ یا بیدار نیستی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۳ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
عزیزم این نظر شماست نه نظر اونایی که هنوز وسط خیابون ناامنی درست کردن
اونا دنبال بهتر شدن وضع مملکت نیستن ساده نباشید انقدر حداقلش بعد ۴۰ روز باید اینو متوجه شده باشید دیگه اینا دنبال چین، نه شما مهمی براشون نه من نه ایران
دنبال نابودین قشنگ
شما دیگه زیادی ساده لوحی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۴ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
صورت مسیله رو خوده همین اغتشاشگرا نه تنها پاک نکردن بلکه شفاف تر هم کردن که دنبال نابودی ایران به اسم نظام هستن شما خوابی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۴ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
اوج حماقت اینه که فکر کنید اوضاع این روزهای کشور برای داستان مرحوم مهسا امینیه اون فقط یک علت بود برای دهان باز کردن درد و رنج و عذابی که مردم دچارش شدن آقا یا خانم محترمی که مینویسی مسائل رو باهم غاطی نکنید احتمالا شما منبع درآمدتون از ایرانه و محل زندگیتون تو کالیفرنیا مردم زیر خط فقر هستند اینو میتونی بفهمی قطعا خیر چون اگر ذره ایی درک داشتی در پاسخ به این حقیقت این جواب رو نمیدادی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۲ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
مطالبه گری باید حقیقی ودرست باشه بله همانطور که رهبری گفتند از مسولین بی عرضه وناکار امد الان مشکلات زیاد شده و انتخاب خود مردم وقتی مملکت دست افراد ترسو بزدل میدی شب تا صبح کارش برجام برجامه همینه مملکت به اینجا میکشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۵ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
روسری خود را بردارید که داعشی برای چنگ زدن به گیسوی شما اذیت نشود
برای لحظه ای خودتان را جای کسی سر بریده میشود بگذارید و یا حداقل تصور کنید که سرِ ناموستان ، ببخشید ..شما که در راهپیمایی برلین فریاد زدید ناموس ندارید ،
تصور کنید سرِ دوست دخترتان در دست این حیوانِات انسان نما باشد .

اگر صحنه سر بریدن زنان و مردان را در ایران ندیدیم ، بخاطر وجود مردان باغیرتی چون شهید #حاج_قاسم_سلیمانی
و همرزمانش بوده است که #امنیت کشورما و همسایگان را حفظ کردند .
اگر پلیس و سپاه و بسیج و مردان باغیرت حواسشان به سنگهای پرتاب شده و فحش های شما پرت شود ، اتفاقی مشابه تصویر را در نزدیکی منزلتان تماشا خواهید کرد ، و فاجعه ی تروریستی #شاهچراغ در خانه و کاشانه ما تکرار خواهدشد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۹ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
مگه همین حاج قاسم پایان داعش رو جشن نگرفت. چجوریاس هر وقت به مشکلی میخورید دوباره داعش سر درمیاره؟
Iran (Islamic Republic of)
رعنا
۱۲:۴۱ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
حاج قاسم پایان حکومت داعش رو اعلام کرد برای خودشون حکومت داشتن نفت ردو بدل میکردن به واسط داشتن پایگاه قدرتشون خیلی بیشتر بود الان حکومتشون نابود شده اعضاشون که از بین نرفتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۹ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
اهای توکه لیدر اغتشاشی. ! مأمورا که میگیرنت، چرا خود تو خیس میکنی ؟ سریع میگی ، گول مصی رو خوردم ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۴ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
خخخخخ
اون باید خیلی احمق و ابله باشه که گول این عجوزه رو میخوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۶ ۱۵ آبان ۱۴۰۱
مصی کیه بگین معصیت بیتر برازنده شه...
Iran (Islamic Republic of)
علی رضا
۱۰:۳۷ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
زن فحشا فعلگی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۳ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
واقعا این مناسب اوناست که روسری در میارن و وحشی بازی و کولی بازی در میارن
جز اینم چیزی نمیخان و نیستن
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۱۰:۳۴ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
کاش جوانان ما که ادعا روشنفکری دارند و ما مذهبی ها را عقب مانده میدانند
می‌رفتند و زبان انگلیسی یاد می‌گرفتند و مدتی مقاله مجله نیویورکر را مطالعه میکردند
آنوقت می‌فهمیدند که حتی خود مردم آمریکا هم سران کشور خود را دروغگو میدانند

ولی جوانان ما بجای استفاده از منابع معتبر اخبار خود را از دست و استوری و کامنت میگیرند که هیچ اعتبار ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۶ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
جوانان ما درد کشیدن آقا مرتضی منم مذهبی هستم بچه ها م نماز میخونن شئونات اسلامی را رعایت میکنن انگلیسی هم بلدن گاهی میپر سن سردر گم شدیم نکنه ما اشتباه میکنیم چون همین الان درکشور ما آنقدر فساد هست وکسانی که با فساد زندگی میکنن بیشتر در رفاهن بیشتر حقوق دارن چرا بچه های ما نمیتونن صاحب چیزی بشن میدونی چرا چون پارتی ندارن غیرت دارن کار هم میکنن ولی خودتون میدونین حقوق ما ها کجا وحقوق ان کسانی که باید بفکر باشن کجا الان مستاجری میدونن یعنی چه البته منظورم مستاجر واقعیه نه خوش نشین ها حالا مثلا اومدن فکر کردن میگن بچه سوم را که بیارین زمین میدیم اولا چطور ازدواج کنن با این هزینه ها واین کرایه ها اصلا میتونن دوام بیارن تا بچه سوم بیاد اگه میخاین کاری کنین از مرحله ازدواج بهشون بدین. قدیم ها جوانها خانه پدر ومادر زندگی میکردن ولی الان خود پدر ومادر تو ۸۰ یا۱۰۰متر جا دارن زندگی میکنن وهمینطور قدیم پدر ومادر میتونستن به بچه هاشون کمک کنن ولی الان از بس گرانیه جوانها به پدرو مادر کمک میکنن همان جوانهایی که تهمت بهشون زده میشه بخدا الان فقط خدا میدونه چقدر جوانها حتی دخترها سر کار میرن با چند غاز وکمک به اجاره خانه وهزینه زندگی پدرو مادر میکنن وخودشون مجردن
Iran (Islamic Republic of)
سیدحسن سادات الآقکاریزیه
۱۰:۲۴ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
حالا اونایی که دم از وطن میزنید اگه غیرت ایرانی دارید بزارید کنار این مسخره بازی هارو...اگه هم نه...پس منتظر بلاهای بدتر باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۰ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
اشتباهتان نشناختن مردم غیرتمند ایرانه پس کافی دشمنمون معلوم بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۷ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
محمد بن سلمان کیست؟ یک بچه قرتی غیر عرب پاپتی که باباش پول تو جیبی نفتی بهش داده تا یک قرتازی واسه ما ایرانی ها راه بندازه. شب ها با سوسک پلاستیکی بازی میکند و صبح ها با سگ های ولگرد (احسنت امریکا منظورم بود).
با هم یک صدا مرررگ بر ال سعود. جاوید رهبر انقلاب.
اینم بگم نه بسیجی ام و نه سپاهی ولی حالم از ال سعود به هم می خورد. مرگ بر ال سعود کودک کش. زنده باد ایران اسلامی ناب محمدی.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۰:۱۴ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
من در آذربایجان غربی در یک شهر مرزی زندگی میکنم و طبق اطلاعاتی که از اوضاع منطقه به دستمان رسیده خوب درک میکنیم که دشمن چه در سر دارد. به خدا اینکه میگن سوری سازی ایران هدف دشمن است کاملا درسته. چیدن پازل سوریه سازی از زمانی شروع شد که افغانستان با کلی اسلحه و تجهیزات جنگی پیشرفته رها شده آمریکائیها به دست طالبان افتاد. و همان موقع کلی داعشی وارد ایران شده و منتظر موقعیت مثبت هستند. قسمتی از پازل قدرت گیری دوباره داعش در عراق میباشد. و همزمان با آن تقویت کومله با کلی نیرو و تجهیزات در کردستان عراق برای حمله به ایران از مرزهای شمال غرب. و یک قسمت پازل تقویت اشرار در سیستان و بلوچستان. قسمت مهم پازل همین اغتشاشات و سرازیر شدن اسلحه و مهمات از مرزهای شمال غرب و غرب کشور به داخل برای شروع جنگ داخلی .خواهشا این امر را جدی بگیرین البته مسئولین هم مقصرند و با کم کاری و عدم مدیریت باعث فشار اقتصادی بر مردم و راحتر شدن چیدمان پازل سوریه سازی توسط دشمنان میشوند به خدا نقشه اصلی اینه که ابتدا نیروهای امنیتی و نظامی و حزب الهی از بین بروند سپس مردم ایران مخصوصا شیعه های ایران قتل عام بشوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۲ ۰۹ آبان ۱۴۰۱
اشتباه منفی خورد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۸ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
مثلا شما تب هستین ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۶ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
آیه ۲۶ سوره ص، «بی تردید کسانی که از راه خدا منحرف میشوند برای آنان عذاب سختی خواهد بود چون روز حساب را فراموش کرده اند».

«و الله خبیر بماتعملون (آل عمران / ۱۵۳» و خدا به آنچه می کنید آگاه است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۶ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
داعش به ایرانی که تومسجد موقع نماز میکشه میگه ایرانی مجوس!! ولشون کنی تخت جمشید را با توهم مجوس بودن به خاک وخون می کشند!!!ابعد یه عده احمق میگن کار نظامه برای حواس پرت کردن مردم ازتجمع تخت جمشید!!! ""آشوبگر میمیردمنطق نمی پذیرد!!!""
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۴ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
شتر در خواب بیند پنبه دانه
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۰۹:۵۹ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
یکسریا اینقدر خام شبکه های ماهواره ای شدن،ک اگر کشته های ک اون رسانه ها میگن کار نظام بوده،خود کشته شده ها هم از قبر دربیان و حقیقت رو بگن،اینا میگن یکی از اون دنیا، اینا رو تحت فشار قرار داده تا بیان اینارو بگن
و هر اتفاقی که بخواد احساس پشیمانی و پا پس کشیدن ب بقیه بده،میگن کار خودشونه
میگم اگه داعش بیاد و یکجا قتل عام وسیعی هم انجام بده،ما سوریه هم بشیم،اینا میگن کار خودشونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۰ ۰۹ آبان ۱۴۰۱
میگن یه بنده خدایی وصیت می کنه بعد مرگ من لباس سیاه نپوشین. بعد مرگش، یه بابایی با لباس سیاه میاد مجلس ختمش. میگن مگه مرحوم نگفت برای من سیاه نپوشین؟ میگه: مرحوم غلط کرده. ما سیاه میپوشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۵ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
تمام بیان شما بسیار عمیق و جگر سوز بود ولی اینها که برای مهسا امینی کاسه داغتر از آش بودند فقط فقط برای یه مشت دلار کثیف و برگه سبز پناهندگی در غرب و خوش رقصی به اجانب بود که بروند اروپا دنبال عیش و نوششان و یه عده هم از نادانی دنبال روی آنها و هوادار شدند که و از جند جنبه بررسی کنی یا از روی غرض بود یا از روی مرض و بیماری خود آگاهی که فکر می کنند که خیلی می دونند و سیاستمدار خوبی هستند و دیگران را نفهم و نادان حساب می کنند در حالی که هنوز خیلی مونده بدانند در عالم سیاست چه می گذرد.
France
ناشناس
۰۹:۵۱ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
از همه طرف فقط نفرت و خشونت دیده میشه
یکی باید پدری کند و بین همه صلح و آشتی برقرار کند
رهبری الان باید فرمان بدهد برای دادگاهی کردن تمامی مسئولان نظام که حساب سالهای مدیریت را پس بدهند، همه بستگانشان شرکتها رو سهامی عام کنند، اقتصاد تکان بخورد با کاهش قیمتها به سال ۸۰ یا ۷۰ ، حقوقها سه تا ده برابر بشوند
اینطوری همه چیز خوب میشه و مردم همه در دفاع از نظام امت واحده میشوند
با این روند فعلی .... خدا خودش رحم کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۳ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
عجب......!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۲ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
دیگر مماشات کافیست با آشوبگران با قدرت برخورد کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۷ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
دقیقا
خیابون بشه پر از ارتش بسیج و نیرو انتظامی و پلیس با تعداد بالا
تا آشوبگرا غلطی نکنند که نتیجه ش بشه داعش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۰ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
دست بردارید تو رو خدا .یه عده از خدا بی خبر و مرفه نشین انگار غم شون شده روسری سرکندن و لخت شدن .خوب بگرد ببینیم کی ضرر میکنه بدبخت .دیگه این همه کولی گری برا چیه ؟؟؟؟؟ راسیت راست میمونه تو صورت نیروی انتظامی توهیم میکنه که کتکی بخوره و سوژه ی فیلم بشه و نه نه من غریبم در بیاره .بسه بابا .گند زدید به مللکت .
Iran (Islamic Republic of)
نادر
۰۹:۳۹ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
بی ناموسند همین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۰ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
دیگر خجالت بکشید. شرم و حیا داشته باشید. یک جو وجدان و ایمان داشته باشید. غیرت و انسانیت داشته باشید. یک ذره رحم و مروّت و عطوفت داشته باشید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۹ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۴ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
امام زمان لعنتشون کنه
آخرین اخبار