سی و چهارمین جشنواره تئاتر ۲۵ تا ۲۹ آبان‌ماه در شهرکرد برگزار می‌شود

سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری ۲۵ تا ۲۹ آبان‌ماه ۱۴۰۱ در شهرکرد برگزار می‌شود.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، از برگزاری سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان ۲۵ تا ۲۹ آبان‌ماه ۱۴۰۱ در شهرکرد خبر داد.

پیام احمدی افزود: این جشنواره از سوی انجمن هنر‌های نمایشی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، در راستای اعتلا، تشویق و ترویج اجرای عمومی آثار نمایشی در سطح استان و با هدف کشف استعداد‌های خلاق، جوان و ایجاد بستر مناسب جهت رشد و اعتلای هنر تئاتر، برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید


وی اضافه کرد: نمایش‌های عمومی تئاتر امسال در حال اجرا بوده و در حال حاضر نیز نمایش کُلاغ‌ها به نویسندگی «سعید محسنی» و طراحی و کارگردانی «احمد رضا رافعی بروجنی» به مدت ۲۰ شب در تماشاخانه مهر شهرکرد ساعت ۱۹ اجرا می‌شود.

احمدی ادامه داد: این اجرا تازه‌ترین اثر نمایشی گروه تئاتر شهر بروجن به سرپرستی و تهیه‌کنندگی احمد رضا رافعی بروجنی است که به صورت مشترک با هنرمندان بروجن و شهرکرد به روی صحنه می‌رود و پریسا عابدی، امین بسیم و احمد رضا رافعی بروجنی بازیگران این اثر نمایشی هستند و نمایش «کُلاغ‌ها» با مضمونی اجتماعی نقدی است با زبان کمدی بر خرافه‌ها و باور‌های غلط مردمان که حاضر به تغییر این باور‌های غلط نیستند.

شایان ذکر است، اجرا‌های عمومی نمایش از اردیبهشت ماه امسال رشد یافته است و در شش ماهه گذشته تاکنون چندین اجرا برای عموم به روی صحنه رفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار