پیگیری رئیس فدراسیون قطر برای بازگشت لژیونرها به ایران

تاج در تماس با رئیس فدراسیون قطر موضوع بازگشت شجاع و کنعانی زادگان بازگشت شجاع و کنعانی زادگان را به ایران مطرح کرد.

 پس از مذاکرات کارلوس کی‌روش و مهدی محمد نبی در قطر با مدیران باشگاه الاهلی قطر، قرار شد شجاع خلیل‌زاده و محمد حسین کنعانی زادگان با توجه به تعطیلی لیگ ستارگان برای حضور در تمرینات تیم ملی به ایران بیایند.

برهمین اساس این دو مدافع از چهارشنبه ۲۷ مهر همراه با امید ابراهیمی، دیگر ملی‌پوش ایرانی در مرکز ملی فوتبال حاضر شده و زیرنظر کی‌روش و دستیارانش به تمرین کردن همراه با تیم ملی پرداختند. حتی در زمانی که بازیکنان لیگ برتری در این مسابقات حضور داشتند، این سه بازیکن به صورت جداگانه مشغول تمرین در کمپ تیم ملی بودند.

با این وجود الاهلی قطر از ابتدای هفته با ادامه حضور مدافعان ایرانی‌اش در اردوی تیم ملی مخالفت کرد که این موضوع با نگرانی و انتقاد کی‌روش همراه شد. آن هم در شرایطی که بازیکنان الجزایری، تونسی، استرالیایی و ... حاضر در لیگ ستارگان اکنون در باشگاه‌های خود حضور ندارند.

در ابتدای تمرین روز گذشته کی‌روش ضمن نگرانی از آماده سازی کنعانی‌زادگان و خلیل زاده با توجه به تعطیلی لیگ قطر و مخالفت الاهلی اعلام کرد: با وجود این موضوع نمی‌توانیم از باشگاه قطری گلایه کنیم، زیرا قوانین فیفا شفاف است و باید بازیکنان ۷ روز قبل از شروع جام جهانی به اردو بیایند.

پس از این اتفاق روز گذشته در جلسه کی‌روش با مهدی تاج و مهدی نبی، رئیس فدراسیون ابراز امیدواری کرد مشکل این دو بازیکن با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته حل شود. البته تاج پس از گفتگو با کی‌روش در تماس با رئیس فدراسیون قطر، بحث بازگشت این مدافعان را پیگیری کرد و شیخ حمد نیز از باشگاه الاهلی خواست شرایط حضور شجاع و کنعانی را در اردوی ایران فراهم کنند.

با این مسائل به نظر می‌رسد مشکل این دو مدافع حل شده و آن‌ها احتمال دارد تا پایان هفته به اردوی تیم ملی بازگردند.

برچسب ها: تاج ، لژیونر ، قطر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار