پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی تصفیه خانه شهر بلداجی

مدیرعامل شرکت آبفا چهارمحال و بختیاری گفت: تصفیه‌خانه شهر بلداجی ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

احمدرضا محمدی با بیان اینکه تصفیه‌ خانه شهر بلداجی ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: برای تکمیل این طرح به ۲۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که با تأمین اعتبار این پروژه در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت آبفا چهارمحال و بختیاری ادامه داد: هم‌اکنون سه کیلومتر از اجرای شبکه جمع‌آوری فاضلاب بلوار ولیعصر شهر بلداجی در حال اجراست.


بیشتر بخوانید


وی افزود: مطالعات فاز ۲ تصفیه‌خانه و شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهر سفیددشت با مشاور انعقاد قرارداد شده و مجوز ماده ۲۳ اخذ شده است.

محمدی اظهار کرد: اعتبار مورد نیاز این طرح بیش از ۵۰ میلیارد تومان برآورد شده که در صورت تأمین اعتبار مورد نیاز به زودی عملیاتی خواهد شد.

وی با بیان اینکه تصفیه‌خانه شهر فرادنبه نیز ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: پیمانکار این طرح در حال نصب تجهیزات الکترومکانیکال است.

مدیرعامل شرکت آبفا چهارمحال و بختیاری افزود: ۷۲ میلیارد تومان جهت تکمیل تأسیسات شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهر فرادنبه مورد نیاز است.

وی عنوان کرد: شبکه جمع‌آوری فاضلاب مورد نیاز در شهر فرادنبه ۵۳ کیلومتر است که ۳۳ کیلومتر آن اجرا شده است.

محمدی افزود: اجرای شبکه جمع‌آوری فاضلاب به طول یک‌هزار و ۵۰۰ متر در فاز یک محله الهیه با اعتبار ۲ و نیم میلیارد تومان در حال انجام است.

محمدی افزود: سه کیلومتر باقی‌مانده اجرای شبکه جمع‌آوری فاضلاب فاز ۲ محله الهیه در صورت تأمین اعتبار ۱۰ میلیارد تومانی اجرا و تکمیل خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه پوشش شبکه فاضلاب در سطح استان چهارمحال و بختیاری ۶۵.۷ درصد است، گفت: شهرستان بروجن در ایجاد و توسعه شبکه‌های فاضلاب و تصفیه‌خانه در استان پیشتاز بوده است.

محمدی افزود: با تأمین اعتبار بیش از ۱۶۰ میلیارد تومان، جمعیت زیر پوشش فاضلاب در این شهرستان به ۱۰۰ درصد خواهد رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.