دستگیری سارقان محتویات داخل خودرو در بیرجند

فرمانده انتظامی بیرجند گفت: مأموران انتظامی شهرستان ۲ سارق محتویات داخل قطعات خودرو را دستگیر و ۷ فقره سرقت را کشف کردند.

سرهنگ کارگر فرمانده انتظامی بیرجند گفت: با وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو در سطح شهرستان بیرجند، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: مأموران کلانتری ۱۱ شهرستان بیرجند با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، ۲ سارق را در این خصوص شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند و پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه متهمان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ کارگر ادامه داد: متهمان ابتدا در اظهارات خود منکر هرگونه جرم و اتهامی شد، اما با روبه رو شدن با شواهد موجود و ارائه مستندات به ناچار لب به اعتراف گشوده و به ۷ فقره سرقت اعتراف کرد.

 فرمانده انتظامی بیرجند با بیان این که این که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند تصریح کرد: شهروندان وسایل نقلیه خود را به تجهیزات ایمنی و پیشگیری از سرقت مجهز کنند و همچنین از پارک کردن وسایل نقلیه در نقاط تاریک و خلوت خودداری کنند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را از طریق ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.