بیش از ۸۷ هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی استان قزوین

مدیر بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۸۷ هزارو ۵۷۸ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی استان انجام شده است.

داود نایب فرجی مدیر بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت:۵۱ درصد پرونده‌های تخلف صنفی استان مربوط به واحد‌های نانوایی است.

وی اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۸۷ هزارو ۵۷۸ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی استان انجام شده که از این تعداد برای ۲ هزار و ۷۳ مورد پرونده تخلف صنفی به ارزش ریالی ۲۱ میلیارد تومان تشکیل شده است.

به گفته نایب فرجی؛ از این تعداد پرونده تخلف صنفی یک هزار و ۶۴ مورد مربوط به واحد‌های نانوایی‌ها است.

مدیر بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: از این میزان پرونده‌های تخلف صنفی ۸۱ واحد صنفی منجر به پلمب شده که ۴۴ واحد آن نانوایی و ۳۷مورد مربوط به سایر واحد‌های صنفی است.

نایب فرجی افزود: از ۱۳ شهریورماه سال جاری تاکنون هفت هزار و ۴۴۳ پیامک تخلف صنفی از طریق سامانه نانینو برای متصدیان واحد‌های نانوایی ارسال شده است.

مدیر بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: ۹ هزار و ۶۹ مورد تخلف در حوزه تراکنش‌ها و کارت خوان‌های هوشمند برای سیر مراحل قانونی به فرمانداری و استانداری قزوین ارسال شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار