اشتغال هزار نفر در حوزه مشاغل خانگی استان کرمانشاه

دبیر کارگروه اشتغال استان کرمانشاه گفت : در نیمه نخست امسال اعتبارات ۱۰۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان استان در بخش اشتغال مشاغل خانگی؛ ۳۰ میلیارد تومان آن معادل ۲۹ درصد در راستای اشتغال یک هزار نفر جذب شده است.

احمدی دبیر کارگروه اشتغال استان کرمانشاه گفت : از ۴۱۱ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال بند "ب" تبصره ماده ۱۶ ویژه دستگاه‌های حمایتی (بهزیستی) در سال ۱۴۰۱ مبلغ ۱۴۵ میلیارد تومان معادل ۳۶ درصد برای اشتغال هزار و ۶۶۰ نفر پرداخت شده است.

وی افزود: از اعتبارات ۹۲۵ میلیارد تومانی اشتغال بند ب تبصره ماده ۱۶ به کمیته امداد در سال جاری؛ ۳۳۳ میلیارد تومان معادل ۳۶ درصد برای اشتغال سه هزار و ۵۲۵ نفر جذب شده است.

احمدی گفت: از مبلغ ۴۶ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزا بند الف تبصره ۱۸ حوزه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در سال ۱۴۰۰؛ تمام ۴۶ میلیارد تومان به صورت ۱۰۰ درصد با ایجاد اشتغال ۲۹۲ نفر جذب شده است.

پرداخت ۲۷ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی روستایی و عشایری با ایجاد ۱۱۵ فرصت شغلی از محل مانده اعتبارات قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار روستایی و عشایری از منابع صندوق توسعه ملی از دیگر تسهیلاتی است که مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه برای اشتغال برای سال جاری به آن اشاره کرد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.