کسب رتبه برتر اداره کل راهداری سمنان در رعایت حقوق ارباب‌رجوع

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان از کسب رتبه سطح یک استانی این اداره کل در رعایت حقوق ارباب‌رجوع خبر داد.

رازقی معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان گفت: بر اساس جدول امتیازات شاخص‌های مدون سال گذشته در سطح استانی بر مبنای آیین‌نامه‌های قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان با اخذ امتیاز 95 شایسته دریافت لوح استانی سطح یک در رعایت حقوق ارباب‌رجوع از استاندار سمنان شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان تکریم ارباب‌رجوع و رعایت حقوق مصرف‌کنندگان را از هدف‌های تحول اداری دانست و گفت: ساز و کارهای لازم در ارائه خدمات مطلوب و مناسب و مؤثر به مردم با عنوان طرح تکریم مردم و جلب رضایت ارباب‌رجوع در نظام اداری، دارای اهمیت ویژه‌ای است.

رازقی عنوان کرد: تلاش در جهت ارائه مطلوب خدمات، تکریم مراجعان و تسهیل روند رسیدگی به مطالبات مراجعان نشانه‌ای از حرکت سازنده در مسیر تحقق اهداف سازمانی است.

وی بسترسازی فرهنگی را الزامات رعایت حقوق ارباب‌رجوع خواند و افزود: اگر بتوان فرهنگ‌سازی لازم را انجام داد، اجرای طرح تکریم ساده شده و تأثیر مطلوبی در ارتقای عملکرد سازمان‌ها خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.